“صدا و سیما” مدیریت خوبی بر این دوره از “مناظرات” داشت

۱۵خردادماه،

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: صدا و سیما در این دوره تلاش کرده بود که برنامه ها به نحوی تنظیم شود تا نامزدها بتوانند نقطه نظرات خود را مطرح کنند، باید به این مسئله توجه داشت که برگزاری چنین مناظره هایی کار آسانی نیست.

 سیدحسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به دور دوم مناظره کاندیداهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: دور دوم مناظرات فرصت بهتری فراهم کرد تا کاندیداها دیدگاه ها و راه کارهای خود در حوزه فرهنگ مطرح کنند.

وی در ادامه افزود: نقد وضع موجود، آسیب شناسی لازم و همینطور راهکارهایی که فکر میکردند در این زمینه می گردد اجرایی کرد از محورهای مناطره فرهنگی و اجتماعی نامزدها بود.

نقوی حسینی با بیان این مطلب که در دور دوم مناظره ها نقاط ضعف پوشیده شده بود، تصریح کرد: صدا و سیما در این دوره تلاش کرده بود که برنامه ها به نحوی تنظیم شود تا نامزدها بتوانند نقطه نظرات خود را مطرح کنند، باید به این مسئله توجه داشت که برگزاری چنین مناظره هایی کار آسانی نیست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: اینکه مجری برنامه بتواند بی طرفی و انصاف را رعایت کند و صحبت ها به شکلی نباشد که حق کسی تضعیف شود، بسیار تحسین برانگیز است و همانطور که دیدید هیچکدام از نامزدها اعتراضی به روش مدیریت مناظره نداشتند و بر این مسئله تاکید داشتند که فضا کاملا منصفانه بوده و به همگی به یک میزان زمان داده شده است و به نظر من صدا و سیما مدیریت خوبی بر این دوره از مناظرات داشت.

وی در پایان با بیان اینکه دور دوم مناظره ها توانست کاندیداها را در بیان برنامه شان و همینطور مردم را در شناخت برنامه کاندیداها یاری کند، خاطرنشان کرد:به جهت زمان کافی که در اختیار نامزدها گذاشته شد، آنان قادر بودند که  هم نقد وضع موجود را داشته باشند و هم دیدگاه های خود را مطرح کنند که این امر در کل فرصت خوبی در اختیار نامزدها قرار داد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.