“ط.م” همان میر طاهر موسوی است

العربیه(العبریه) از خبر باشگاه خبرنگاران رمز گشایی کرد

در پی درج خبری در سایت باشگاه خبرنگاران با عنوان “بازداشت یکی از عناصر مرموز و پشت صحنه فتنه در فرودگاه امام خمینی(ره)” که در آن نام فرد بازداشت شده به اختصار نوشته شده بود، رسانه متعلق به سران سعودی ضمن رمز گشایی از خبر باشگاه خبرنگاران نام فرد مورد نظر را در خبر خود ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ روز گذشته و در پی کسب اطلاع از یک منبع مطلع باشگاه خبرنگاران خبری را با عنوان “بازداشت یکی از عناصر مرموز و پشت صحنه فتنه در فرودگاه امام خمینی(ره)”  روی خروجی خود قرار داد.  

در ابتدای این خبر ضمن اشاره به شرایط حساس پیش روی کشور آمده بود: “در آستانه برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران و تکاپوی عوامل فتنه و ضد انقلاب برای خودی نشان دادن در مقطع برگزاری اجلاس، یکی از عناصر مرموز و پشت صحنه فتنه که برای برقراری ارتباط با ضد انقلاب به خارج از کشور سفر کرده بود ، هنگام بازگشت در فرودگاه امام خمینی(ره) بازداشت شد“.  

باشگاه خبرنگاران که در این زمینه از یک منبع آگاه کسب اطلاع کرده بود در ادامه خبر خود ضمن اشاره به تلاش برای کسب اطلاعات بیشتری از فرد مذکور و بدون اشاره به نام کامل او نوشت: ” آقای “ط. م” که به منظور تدارک برنامه‌های ضد انقلاب و فتنه‌گران به ترکیه رفته بود، مورد شناسایی نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی قرار گرفته و بامداد دیروز به محض ورود به کشور، در فرودگاه امام خمینی(ره) بازداشت و همراه با وسایل و مدارکی که از ترکیه با خود آورده بود، به مقامات قضایی تحویل شده است“.  

اما امروز خبری روی خروجی سایت العربیه یا همان العبریه سعودی قرار گرفت که نه تنها نام فرد مورد نظر را فاش کرده بود بلکه با رمزگشایی از خبر باشگاه خبرنگاران اطلاعات بیشتری را هم از او به کاربران داده بود.   رسانه نزدیک به آل سعود ضمن اشاره به خبر باشگاه خبرنگاران این گونه از خبر ما رمز گشایی کرد: “میرطاهر موسوی معاون هماهنگی ستاد میرحسین موسوی نامزد معترض به انتخابات پیشین ریاست جمهوری ایران، پس از بازگشت از ترکیه، در فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران بازداشت شد“.  

نکته قابل تامل در خصوص این خبر اطلاع العبریه از نام فرد بازداشتی در فرودگاه امام خمینی (ره) است. در حالی که باشگاه خبرنگاران از نام فرد مورد اشاره مطلع نبود و کلمات اختصاری نام و فامیل او را در خبر آورده بود، رسانه سعودی ضمن رمز گشایی از خبر باشگاه خبرنگاران نام او را کامل کرده و عنوان می‌کند: “باشگاه خبرنگاران متعلق به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، میرطاهر موسوی را به عنوان “یکی از عوامل فتنه” معرفی کرده است“.  

العربیه همچنین در خبر امروز خود ابعاد جدیدی از هویت فرد بازداشت شده را افشا کرده و این خود نشان می‌دهد که رسانه صهیونیستی_سعودی العربیه خودش بخشی از عناصر پشت پرده و مرموز فتنه در آن سوی مرزهاست تا جایی که حتی مبدا سفر این شخص را هم که از ترکیه به سمت ایران بوده می‌دانسته است.  

سایت‌های مرتبط با جریان فتنه نیز در همین خصوص به خبر باشگاه خبرنگاران پرداخته و آن‌ها نیز با درج نام کامل فرد بازداشتی سوابقی از این فرد را اعلام کردند. سایت منتسب به یکی از سران فتنه میر طاهر موسوی را نماینده مردم کرج در مجلس ششم معرفی کرد و یکی دیگر از سایت‌های وابسته به جریان ورشکسته ضد انقلاب مبدا سفر او را ترکیه اعلام کرد.

و نکته پایانی اینکه لازم است مسئولان امنیتی و قضایی کشور به جد پیگیر این قضیه باشند و جزئیات بیشتری را از فرد مذکور اعلام کنند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.