عابرانی که تماشاگر ثابت نمایش ها شدند

۰۹ام بهمن ،

گزارش هنرآنلاین از چهاردهمین روز جشنواره تئاتر فجر

در جشنواره تئاتر فجر همچنان محوطه تئاتر شهر میزبان مخاطبان بسیاری است و هر چه به پایان جشنواره نزدیک‌تر می‌شویم استقبال از آثار بیشتر می‌شود و بسیاری از عابران تماشاگر ثابت نمایش های محوطه تئاتر شهر شده اند.

 به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، روزهای پایانی جشنواره تئاتر فجر با استقبال کم نظیر تماشاگران روبرو شده است، به گونه‌ای که قبل از آغاز نمایش‌ها در تالارهای نمایشی مخاطبان درصف‌های طولانی منتظر آغاز نمایش مورد نظر خود می باشند.

ازدحام جمعیت درمحوطه تئاتر شهر قبل از اجرای آثار خیابانی
آثار نمایشی در بخش خیابانی جشنواره با استقبال گرم و پرشور مخاطبان روبرو شده است و بسیاری از اشخاص با آغاز جشنواره تماشاگر ثابت آثار خیابانی جشنواره شده و دقایقی قبل از آغاز نمایش در محل اجرا حاضر می شوند.

روز قبل  ۹ بهمن پارکینگ تالار وحدت پذیرای تماشاگرانی بود که شاهد اجرای نمایش “کسی فشنگ‌ها را نمی‌شمارد” کار امیر حسین شفیعی بودند که ساعت ۱۸ اجرا شد.

در محوطه تئاتر شهرساعت ۱۷ نمایش “سرباز فراری” از بوشهر جمعیت بسیاری را دور تا دور محل اجرا جمع کرد.

اجرای دومین شب “هتل شگفت انگیز”
اجرای نمایش “هتل شگفت انگیز” کار چانگ با پارک صندلی‎های تالاروحدت را در دومین شب اجرا پر نکرد و بعضی از تماشاگران سالن را قبل از پایان نمایش ترک کردند.
داستان “هتل شگفت‌انگیز” دربارهٔ‌ آزار و اذیتی زنان کره‌ ای در زمان جنگ جهانی دوم بود. چهار زن، داستان زندگی و خاطرات تلخ و شیرین خود را از زمان اسارت در دست سربازان ژاپنی تعریف می‌کنند و این نمایشی دیالوگ محور بود و تماشاگران ترجمه فارسی را در مانیتوری که درکنار صحنه اجرا قرار گرفته بود ملاحظه می‌کردند.
“طوفان” ایتالیا در تالار اصلی

نمایش “طوفان” از ایتالیا در تالار اصلی طوفان به پا کرد و جمعیت بسیاری را به تالار اصلی کشاند.

در تالار چهار سو نمایش ” راکب ” کار کورش زارعی اجرا شد و تالار قشقایی میزبان نمایش “پوتین های عمو بابا ” به کارگردانی شهرام کرمی با موضوع دفاع مقدس بود.

محصول مشترک ایران و ایتالیا “۱+۱” اثر دیکری بود که در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرا شد.

نمایش قرار کار سیامک احصایی با بازی هانیه توسلی و حبیب رضایی نیز در تالار استاد سمندریان اجرا شد.

این روزها بسیاری از اشخاص و عابران محوطه تئاتر شهر تبدیل به تماشاگران ثابت نمایش های خیابانی شده اند به طوری که در برنامه روزانه آنها تماشای این نمایش ها گنجانده شده است. برای بعضی از اشخاص تماشای این آثار تنها جنبه سرگرمی و برای عده ای آموزنده است در هر صورت اجرای نمایش های خیابانی با استقبالی کم نظیر از سوی تماشاگران مواجه شده است.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.