عبادی:”راستش را بگو” را باید دو بار ببینید/ فیلمنامه قوی “راستش را بگو” مرا از سینما به تلویزیون کشاند

۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

متن قوی و متفاوت “راستش را بگو” مرا مشتاق به بازی و حضور در این پروژه کرد.

دانیال عبادی بازیگر نقش “علیرضا مولایی” در خصوص حضورش در مجموعه “راستش را بگو” در گفتگو به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از گزینه های اصلی من به عنوان یک بازیگر سینمایی در تلویزیون وجود یک فیلمنامه و متن قوی بود.
وی افزود: شخصیت علیرضا در عین سادگی از پیچیدگی هایی برخوردار بوده و به همین دلیل بازی این نقش برای خود من نیز از جذابیت خاصی برخوردار شد.
عبادی با اشاره به دیگر ابعاد شخصیتی این نقش اظهار داشت: علیرضا به عنوان فردی صادق در جامعه فعلی و با توجه به حواشی اطرافش خواهان سالم زندگی کردن است و به همه راست بگوید.
بازیگر نقش علیرضا در خصوص پیچیدگی های این مجموعه و درک مخاطبان از آن، ابراز داشت: معتقدم سالها بود که سریالی با پرداخت به چندین موضوع متفاوت برای تلویزیون ساخته نشده بود.
وی تصریح کرد: بیشتر سریالها به یک موضوع خاص پرداخته و نهایت مخاطبان شاهد یک روایت خواهند بود.
عبادی ادامه داد: به  دلیل فراز و فرودهای سریال “راستش را بگو” مخاطبان باید دو بار به تماشای آن بنشینند تا اتفاقات و شخصیت های اصلی این مجموعه بیشتر برای آنان قابل درک باشد.
وی با اشاره به جذابیت های این مجموعه گفت: تا قسمت هشتم مخاطبان شاهد معرفی شخصیت ها می باشند و اتفاقات “راستش را بگو” را از بعد از این قسمتها شاهد خواهند بود.
عبادی در خصوص روایت متفاوت این سریال اظهار داشت: روایت و بازی بازیگران در این مجموعه متفاوت است و پیشنهاد می‌کنم مخاطبان هیچ قسمتی را از دست ندهند.
وی با بیان این مطلب که “راستش را بگو” اثری فاخر خواهد شد، تصریح کرد: خوشبختانه مجموعه “راستش را بگو” از طرف مدیر شبکه یک سیما مورد استقبال قرار گرفته است و معتقدم جزء مجموعه های فاخر و ماندگار تلویزیونی می شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.