عرضه نسخه اندرویدی Office 365 مایکروسافت

ممتازنیوز:

Office-365-Home-Premium-One-office-five-devices

ماه گذشته میلادی مایکروسافت مجموعه نرم افزاری محبوب Office را برای سیستم عامل ios ارائه کرد اما خبری از نسخه مخصوص اندروید نشد. اکنون ردموندی ها رسما نسخه ویژه اندروید را نیز معرفی کردند و کاربران اندرویدی می توانند که به ویرایش فایل های خود و ذخیره آن ها در محتوای اسکای درایوشان بپردازند.

gsmarena_001

ظاهر رابط کاربری آن دقیقا مشابه نسخه ویندوزفونی می باشد اما طراحی تخت با افکت های مخصوص اندروید ادغام شده است. این مجموعه شامل Word، Excel و Power Point می باشد که از ویژگی های نموداری، انیمیشن ها، جلوه های گرافیکی، شکل ها و توضیحات، کامل پشیتیبانی به عمل می آورد.

gsmarena_002

مجموعه Office Mobile جدید فایل ها را تغییر شکل داده و به کاربر کمک می کند که به بهترین شکل ممکن محتوا را مشاهده کرده و به تغییر آن ها بپردازد. اما قابلیت بسیار جالب دیگر آن، در امکان کار کردن همزمان بین اسمارتفون با PC می باشد. آخرین فایل هایی را که شما تغییر داده اید، در کامپیوترتان در بخش Recent Documents نرم افزار اصلی آفیس به نمایش درمی آید و می توانید ادامه تغییراتتان را از طریق نسخه دسکتاپ بر روی فایل اعمال کنید و بالعکس. حتی آخرین بخشی را که هنگام کار کردن در نسخه اندرویدی مشاهده کرده اید، در نسخه دسکتاپ از همان مکان ادامه کار به نمایش درمی آید. این امکان یعنی کار کردن همزمان میان نسخه های اندرویدی و دسکتاپی، به لطف بهره گیری از فضای ابری اسکای درایو میسر می گردد.

gsmarena_003

از تمامی این قابلیت ها که بگذریم نباید امکان به اشتراک گذاری فایل ها را در این نسخه فراموش کنیم. کار می تواند به راحتی فایل های خود را پس از ذخیره در SkyDrive با دوستانش به اشتراک بگذارد.
هم اکنون کاربران اندرویدی می توانند این نسخه آفیس را از فروشگاه نرم افزاری گوگل پلی دانلود کنند. اما یک محدودیت وجود دارد و آن هم امکان دانلود آن صرفا برای کاربران امریکایی می باشد اما مایکروسافت قول داده است که در هفته های پیش و رو برای سایر کاربران در تمامی نقاط جهان نسخه جدید را عرضه کند.

نکته ای که وجود دارد نسخه اندروید می باشد که این مجموعه آفیس بر روی نسخ قدیمی تر از ۴.۰ اجرا نمی شود. اما خبرناراحت کننده برای دارندگان تبلت های اندرویدی هم آن است که این پک فعلا برای تبلت ارائه نشده و محدود به اسمارت فون های اندرویدی می باشد، کمااینکه کاربران بیشتر ترجیح می دهند که فایل های خود را روی صفحه نمایش بزرگ یک تبلت دستکاری کنند تا صفحه نمایش ۴ یا ۵ اینچی یک اسمارت فون.
اما استفاده از آن نیز بدون هزینه نبوده و کاربران قبل از استفاده می توانند در وبسایت Office ثبت نام کرده تا یک لایسنس ۳۰ روزه رایگان را دریافت کنند.

GSMArena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.