عضو کمیسیون صنایع مجلس: بانک ها در تامین منابع با مشکل روبرو هستند

خبرگزاری آریا – عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت : در صورتی که دولت در بخش های مختلف اقتصادی کشور عملکرد متوازن داشته باشد ، مشکلات بزودی حل خواهد شد.

بهروز نعمتی  در گفتگو با خبر نگار آریا ، در پاسخ به این سوال که چرا با وجود قول هایی که وزارت صنعت ، معدن و تجارت جهت حمایت و مساعد ت به واحد های تولیدی و صنایع می دهد این واحد ها همچنان با مشکل روبرو هستند و از عدم حمایت دولت گلایه می کنند گفت: ما یا چهل ستون هستیم و یا بی ستون، به طور مثال ،در بخش مسکن چنان با مشکل مواجه می شویم که برای تامین یک واحد هزاران مشکل پیدا می کنیم و تمام سرمایه های کشور را به سوی مسکن سوق می دهیم و از بخش های دیگر غافل می مانیم.
وی افزود:  معتقدم در صورتی که دولت در بخش های مختلف اقتصادی کشور عملکرد متوازن داشته باشد مشکلات بزودی حل خواهد شد.

نعمتی در رابطه با تاکید وزیر صنعت مبنی بر حمایت بانک ها از صنایع گفت:بانک ها باید منابع در اختیار داشته باشند تا بتوانند تامین اعتبار کنند.
در حالی که بسیاری از پروژه ها  به دلیل کمبود نقدینگی معطل مانده اند ، نشان می دهد که بانک ها در تامین منابع مشکل دارند و نمی توان توقعی بر حمایت بانک ها داشت و در این باره هم نه کاری از دست رییس بانک مرکزی بر می آید و نه شخص دیگری.

وی همچنین در رابطه با گرانی های اخیر اظهار داشت: شرایط ما به گونه ای نیست که در همه بخش ها با مشکل  روبرو باشیم ما در یک و دوتا از کالای اساسی مشکل داریم که ناشی از عدم  هماهنگی بین اجزای دولت  است .
 نماینده مردم شهرستان اسد آباد در مجلس ابراز امیدواری کرد: با برگزاری جلسه ای که میان نمایندگان مجلس و برخی از وزرای کابینه  داشتیم  به زودی مشکلات حل شود.

 


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.