علی فیروزی اخراجش را قبول ندارد

۲۹م اسفند ،

سرمربی برکنار شده صنعت نفت آبادان اظهار کرد: من در حالی از سمت خود برکنار شدم که چهار عضو اصلی هیات مدیره در برکناری من نقشی نداشته اند؛ من در تماسی که با بنادری و صالحی که از اعضای اصلی هیات مدیره باشگاه می باشند، داشتم آن ها از برکناری من اظهار بی اطلاعی کردند و بیان داشتند که این تصمیم زمانی گرفته شده که در شیراز به سر میبرده ایم. همچنین زارعی و رحیمی که به ترتیب عضو اصلی هیات مدیره و رییس هیات مدیره می باشند، در این تصمیم دخالتی نداشته اند و اصلا در آبادان نبوده‌اند.

به گزارش ایسنا ، وی بیان کرد: این تصمیم توسط گودرزی، مدیرعامل باشگاه و رضاییان، عضو علی البدل باشگاه گرفته شده است که این موضوع طبق اساسنامه باشگاه مشکل دارد و خلاف قانون می باشد و من هم می توانم شکایت کنم چرا که مدیرعامل باشگاه باید این تصمیم را در جلسه ای که تمام اعضای هیات مدیره حضور دارند، مطرح می کرد و اگر تمام اعضا با آن موافقت می کردند، این تصمیم قطعی می شد نه این که اعضای اصلی در جلسه نباشند و تصمیم گرفته شود و آن ها اظهار بی اطلاعی کنند. هم چنین رضاییان در صورتی می تواند در جلسات هیات مدیره شرکت کند که یکی از اعضای اصلی استعفا داده باشد.

سرمربی برکنار شده صنعت نفت آبادان ادامه داد: اگر تمام اعضای هیات مدیره تصمیم بگیرند که من دیگر نباید سرمربی تیم باشم، کوچک آن ها هستم و این موضوع را با تمام میل می پذیرم و کنار می روم. ضمن این که اگر هر خدمتی از من برآید برای تیمم خواهم کرد. به هر حال معتقدم تصمیم برکناری من شخصی گرفته شده است. گودرزی از روز اول که من سرمربی تیم شدم با من مخالف بود. تمام نقشه این اشخاص این بود که به این صورت نشان دهند که فیروزی هم که بچه آبادان است، نمی تواند به تیم کمک کند. فوتبالی های آبادن دوست داشتند که یک مربی آبادانی، کار را به دست بگیرد ولی این آقایان به دلیل این که در قبل نیز دستی در کار داشتند، به دنبال آمدن آدم های دیگری در کار می باشند و نمی خواهند آبادانی در کار باشد.

وی همچنین در ادامه دربارهٔ این صحبت رضاییان مبنی بر این که “تصور کنید در یک مسابقه میان قایق‌هایی که چندین نفر در آن ها مشغول پارو زدن می باشند، یکی از پاروزنان این کار را انجام ندهد و یا یکی از آن ها مخالف سایر پاروزنان پارو بزند، به تبع آن قایق عقب می‌افتد”، گفت: می خواهم بدانم این پارویی که رضاییان دربارهٔ آن صحبت می کند در دست چه کسانی بوده که من خلاف آن ها پارو میزدم؟ آیا به جز این بوده که پارو در دست او و گودرزی بوده است؟ اصلا آیا این پارو که دست این دو نفر بوده است، در مسیر درستی هدایت می شد که باید من هم در همان مسیر پارو می زدم؟

فیروزی افزود: اگر پیشنهاد و یا صحبتی در جهت مثبت باشد با تمام وجود آن را می پذیرم. من به دلیل این که با پیشنهاد فعالیت عبدالله ویسی به عنوان مدیر فنی تیم مخالفت کردم از تیم اخراج شدم آن هم در صورتی که اعضای اصلی هیات مدیره در این تصمیم دخالتی نداشتند. اگر بخواهند کسی را به من تحمیل کنند، نمی پذیرم و مخالفت می کنم. حال این پارو دست چه کسانی بوده است؟ شما می خواستید در کار من دخالت کنید و من با شما مخالفت کردم.

وی عنوان کرد: نباید با احساسات مردم آبادان بازی شود. مردم آبادان و خوزستان باهوش می باشند و گول نمی خورند پس آن ها نباید با کلمات بازی کنند. مردم آبادان کاملا آگاه می باشند. چرا آن ها می خواهند مردم را فریب دهند؟ بهتر است بگویند که علی فیروزی پیشنهاد ما را نپذیرفت و اخراجش کردیم. آن ها حرف منطقی بزنند تا یک فرد فوتبالی آن را بپذیرد.

سرمربی برکنار شده صنعت نفت آبادان بیان کرد: من از روز اول که هدایت تیم را بر عهده گرفتم به آن ها گفتم که شرایط تیم خوب نیست و من هم نمی توانم شق القمر کنم. به نظرم تیم در حال خوب نتیجه گرفتن بود که آن ها این مشکل را به وجود آوردند. من به دلیل این که بچه آبادان هستم و به تیمم عشق می ورزم این مسوولیت را قبول کردم و تنها مشکل این است که من به خواسته نامعقول آن ها تن ندادم و درنهایت اخراج شدم. بالاخره من سرمربی هستم و تشخیص می دهم که چه کسی می تواند به تیم کمک کند و چه کسی نمی تواند.

وی درخصوص این صحبت رضاییان دربارهٔ برکنارشدنش مبنی بر این که “فیروزی تمرکز نداشت در حالی که فوتبال پر از تلاطم است و مربی باید تمرکز خود را حفظ کند” گفت: این که من تمرکز نداشتم منظورم این نبود که برای تمرین دادن بازیکنان تمرکز نداشتم بلکه منظور من این بود که آن ها یک هفته تمرکز تیم را برهم زدند. آن ها نباید ازجمله من سواستفاده کنند و باید واقعیت را به مردم بگویند.

فیروزی همچنین در پاسخ به این سوال که گفته می شود پس از برکناری شما، کادر فنی تیم نیز استعفا داده است، اظهارکرد: خیر؛ من از کادر فنی خواستم که به کار خود ادامه دهند. بالاخره ما فوتبالی هستیم و فوتبال مال ما است. این اشخاص که این گونه حرف میزنند می آیند و می روند ولی ما از جنس فوتبال هستیم. شاید امروز نباشیم ولی ممکن است فردا باشیم. این اشخاص مدیر و فوتبالی نیستند چرا که اگر این گونه بودند، تیم را مدیریت می کردند و نمی گذاشتند که حواشی زیاد شود. این مسایل پیش آمده نشان می دهد که این اشخاص کننده کار نیستند.

وی عنوان کرد: از آن ها می خواهم به خاطر مردم آبادان دست از این کارها بردارند. آن ها نباید با احساسات این مردم بازی کنند. همه می دانند که علی فیروزی به هیچ کس باج نمی دهد. مردم آبادان فوتبال را می فهمند و شما نمی توانید آن ها را گول بزنید. آن ها با تصمیم برکناری من، قصد دارند به صورتی رفتار کنند که بگویند فیروزی توانایی هدایت تیم را نداشت و این شگرد آن ها است اما مردم آبادان باهوش می باشند و امیدوارم که متوجه این موضوع باشند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.