غرب همچنان از ابزار سیاسی علیه ایران استفاده می‌کند

۴ م دیماه ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: غرب همواره از موضوعاتی مانند حقوق بشر، حمایت از تروریست و انرژی اتمی در ایران به عنوان یک ابزار سیاسی علیه کشورمان استفاده کرده و در برهه‌های زمانی مختلف این ابزار را به‌کار گرفته است.

حسین معین‌آبادی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به صدور حکم ضد حقوق بشری علیه ایران از سوی سازمان ملل گفت: موج فشارهای سازمان ملل به جمهوری اسلامی ایران یک پروسه ۱۰ ساله را طی کرده و طی سال‌های اخیر از شدت بیشتری برخوردار شده است.
 
وی ادامه داد: از سال‌ها پیش که کمیته حقوق بشر سازمان ملل وجود  داشت این کمیته ایران را همواره محکوم می‌کرد و هم‌اکنون که این کمیته تبدیل به شورای حقوق بشر شده است این وضعیت همچنان ادامه دارد.
 
معین‌آبادی افزود: غرب همواره از موضوعاتی مانند حقوق بشر، حمایت از تروریست و انرژی اتمی در ایران به عنوان یک ابزار سیاسی علیه کشورمان استفاده کرده و در برهه‌های زمانی مختلف این ابزار را به‌کار گرفته است.
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآور شد: سازمان ملل و غرب در قالب مجموعه‌ای با استفاده از ابزارهای سیاسی، در برهه‌های زمانی مختلف اقدام به فشار علیه جمهوری اسلامی ایران می‌کنند که ایران نیز تاکنون در برابر این فشارها ایستادگی کرده است.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.