فتحی پور : ردیف های بودجه را برای حمایت از تولید جابجا می کنیم

سه شنبه ۲۰ تیر – ۰۶:۳۷:۱۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – رییس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره برنامه کمیسیون برای مبارزه با گرانی ها گفت: درراستای مبارزه با گرانی ها کمیسیون اقتصادی مجلس بسته ای جامع ارایه خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، ارسلان فتحی پور گفت: برای حمایت از تولید و کنترل گرانی برخی ردیف های بودجه را با ارایه طرحی جابجا می کنیم.
نماینده مردم کلیبر،هوراند، خدا آفرین و آبش احمد در مجلس شورای اسلامی افزود: در سال حمایت از تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی حمایت های مالی بدون تزریق پول را تصویب خواهیم کرد و دراین راستا با سازمان امور مالیاتی ، سازمان تامین اجتماعی و دستگاههای دیگر رایزنی خواهیم کرد.
وی با تاکید بر این که  تخفیفات بیمه ای و مالیاتی می تواند به کاهش هزینه واحدهای تولیدی ورونق تولید کمک کند اظهار داشت: راهکار های لازم را برای حمایت از تولید پیش بینی کرده‌ایم که پس از بررسی و تایید واعلام آمادگی دستگاهها آن را تصویب خواهیم کرد.
فتحی پور گفت: تولید کارتهای مخصوص یارانه می تواند درراستای کاهش نقدینگی مفید باشد واین کارتها باید به نحوی طراحی شود که مردم بتوانند با آن تنها قبوض آب و برق و گاز را پرداخت کنند.
گفتنی است سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درخصوص اقدامات کمیسیون اقتصادی مجلس در جهت تعدیل قیمتها در بازار اعلام کرده بود با توجه به اینکه درحال حاضر مهمترین دغدغه نمایندگان حل مسئله گرانی است؛ لذا تدابیر ویژه ای در این رابطه اندیشیده شده است.به گفته وی نمایندگان در نظر دارند بعد از تعطیلات مجلس وزیرصنعت، معدن و تجارت را به کمیسیون اقتصادی دعوت کنند تا وی نسبت به عملکرد خود در رابطه با گرانی ها پاسخگو باشد.
همچنین گفته می شودبنا بر توافقات نمایندگان دولت و مجلس ، سه کمیته ویژه مبارزه با گرانی های اخیر در سه وزارتخانه و با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس تشکیل می شود.کمیته های مذکور در سه وزارتخانه صنایع و معادن ، بازرگانی و جهاد و کشاورزی ،با حضور چند تن از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در هر یک از آنها تشکیل خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۰۱۸۳۷۱۴۹۱۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.