فرماندار: به زیرساخت های کشاورزی خاتم باید بیشترتوجه شود

به گزارش خبرنگار ایرناˈمحمد علی شاه حسینی ˈ در مراسم تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین دستگاههای اجرائی شهرستان جهاد کشاورزی است افزود: ما ماموریتهای به زمین مانده زیادی از جمله بحث احداث گلخانه ها ، ایجاد صنایع تبدیلی و گسترش آبیاری تحت فشاررا داریم که مدیریت جدید آنها را باید پیگیری نماید.

وی گفت: شهرستان خاتم ۲۵درصد کشاورزی استان را دارا است؛ اما درخصوص صنایع تبدیلی ،ایجاد گلخانه و آبیاری تحت فشار در وضعت مطلوبی قرار ندارد.

فرماندارخاتم تصریح کرد : با روند خوبی که مدیریت سابق دربحث های مذکوردراین شهرستان شروع کردند؛ انشاء ا… با تدبیر ودرایت خوبی که مدیر جدید جهاد کشاورزی دارند قدمهای مثبت وارزنده ای جهت توسعه این شهرستان برداشته شود.

شاه حسینی مردم خاتم را مردمانی مومن ، متدین، نجیب و با صفا توصیف کرد و افزود: ما آماده همکاری با جهاد کشاورزی هستیم که انشاء الله شاهد اتفاقات بسیارخوبی دربحث توسعه کشاورزی شهرستان باشیم.

وی درادامه اظهار داشت :توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی از مواهبی است که به ماداده شده است، اگر قدر بدانیم نعمت است واگر قدرندانیم وغفلت کنیم نقمت است.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل ازعبدالله عزیزیان نسب ، کامیارسولی به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی خاتم معرفی شد .ک۲

۷۵۳۸-۱۹۶۸

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.