لایروبی انهار در سطح مناطق اسلام‌شهر

اسفند ۱۴۰۲

سرپرست خدمات شهری اسلامشهر از لایروبی انهاردر سطح مناطق اسلامشهر خبر داد.

جعفری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به وجود کانالهای سرپوشیده و روباز در سطح مناطق این شهرستان اظهار داشت: نظافت و لایروبی کانالهای رو باز به صورت روزمره و توسط کارگران خدمات شهری و کانالهای سر پوشیده هر هفته با مشارکت بخش خصوصی و پیمانکار و به صورت تخصصی صورت می‌پذیرد.
وی با بیان اینکه کانالهای سر پوشیده جهت انتقال آب به خارج از شهر است افزود: ضرورت لایروبی این کانالها ایام بها و بارش باران جهت جلوگیری از آب گرفتگی معابر بیشتر خواهد بود.
جعفری بیشترین لایروبی کانالهای سر‌پوشیده به لحاظ تراکم جمعیتی را در مناطق ۱ و ۲ دانست و گفت: این کانالها بیشتر شامل سفرهای پارک نور بالاتر از میدان ولایت تا میدان نماز و نیز از میدان نماز تا ابتدای باغ فیض و نیز شهرک تاشمیر است.
وی تصریح کرد: کار لایروبی کانالهای روباز از طریق حوزه خدمات شهری و تانکرهای ۱۰ هزار لیتری بوده  که با توجه به فصل گرما نیاز به شست‌و شو و لایروبی ضرورت بیشتری می‌یابد.
جعفری در پایان بیشترین لایروبی کانالهای روباز در خیابان‌های نوری، امام‌خمینی(ره)، شیرودی و آیت‌الله کاشانی دانست و خاطرنشان کرد: به لحاظ تراکم جمعیتی و تجاری در این مناطق حوزه خدمات شهری هر روز به این امر مبادرت می‌ورزد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.