لزوم هوشیاری دولت ها و ملت ها در برابر توطئه های مستکبران

به گزارش گروه اخبار شب ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، احمدی نژاد بعد از ظهر سه شنبه در دیدار ‘عمار حکیم’ با وی خاطر نشان کرد: هدف همه تلاش‌های مستکبران در منطقه نجات صهیونیست‌هاست و هرگز به حاکمیت اراده مردم رضایت نداده و می‌خواهند تا بر ملت‌ها تسلط دائمی داشته باشند.

رییس جمهوری با اشاره به اینکه امروز باید به موضوعات و تحولات منطقه‌ای، نگرشی بین‌المللی داشته باشیم، اظهار داشت:‌ در شرایط کنونی که نظام استکبار در سراشیبی سقوط قرار گرفته و به دنبال آن است تا موانع تداوم سلطه‌طلبی خود را در جهان از بین ببرد، کشورهای مستقل و عدالت‌طلب نباید اجازه تحرک به آنها بدهند.

احمدی نژاد تأکید کرد: دولت‌ها و ملت‌های منطقه باید هوشیار بوده و همه توان خود را برای رسیدن به استقلال، آزادی، عزت، کرامت و عدالت بکار گیرند.

احمدی‌نژاد همچنین با بیان اینکه دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران از هیچ توطئه و اقدامی فروگذار نکرده‌اند، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران کشوری بزرگ، با استعدادها و امکانات فراوان است و با این اقدامات نمی‌توان در برابر حرکت ملت ایران ایستاد.

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق نیز در این دیدار با تقدیر از اقدام جمهوری اسلامی ایران در برگزاری اجلاس زنان و بیداری اسلامی، ضمن ارائه گزارشی در خصوص تحولات و مسایل عراق، جمهوری اسلامی ایران را دارای نقشی سازنده و موثر در جلوگیری از بروز بحران‌ها و مسایل مختلف در منطقه برشمرد.

وی همچنین تصریح کرد: مجلس اعلای اسلامی عراق طی دو سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در جهت بازسازی و ایجاد روندی رو به رشد در عراق ایفا کرده است.

**۱۵۳۶**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۳۶۰۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.