لیست تعرفه های خدمات تصویر برداری سال ۹۱ غیرقانونی است

یکشنبه ۴ تیر – ۰۴:۵۱:۴۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مدیر کل دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان:

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- مدیر کل دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: لیست تعرفه های خدمات تصویر برداری سال ۹۱ غیرقانونی است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وب دا، در پی اعلان تعرفه های خدمات تصویر برداری سال ۹۱ از سوی انجمن رادیولوژی ایران دکتر سجاد رضوی ‌اظهار داشت: با استناد به مصوبه شورای عالی نظام پزشکی و توصیه به اجرای تعرفه های مذکور به عنوان ملاک قانونی کلیه مؤسسات رادیولوژی و مراکز تصویر برداری‌ و با توجه به ابلاغ قانون برنامه پنجم توسعه و مصوبه مجلس شورای اسلامی، تعیین تعرفه های پزشکی بخش خصوصی توسط سازمان نظام پزشکی لغو و به وزارت بهداشت و دولت برگردانده شده است.
وی افزود:‌ با توجه به این که تعرفه های شورایعالی نظام پزشکی در سال جاری به صورت پیشنهاد و جهت ارائه به شورایعالی بیمه تدوین شده است، اعلام ملاک قانون قرار گرفتن و ابلاغ آن توسط انجمن رادیولوژی امری غیر قانونی و تخلفی مضاعف است.
مدیر کل دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان تأکید کرد:‌ ضرورت دارد انجمن رادیولوژی ایران در اسرع وقت نسبت به حذف لیست تعرفه های غیر قانونی از سایت آن انجمن اقدام و ملاک عمل در فعالیت های آن انجمن را، تبعیت از قوانین کشور منظور کنند.
گفتنی است: معاونت های درمان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با مؤسسات رادیولوژی و مراکز تصویربرداری متخلف، مطابق با قانون و از طریق کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی برخورد خواهند کرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۴۱۶۵۱۴۳۶۵۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.