محبوبه بیات با ˝شیشه بی‌ترک˝ به صحنه می‌آید

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

محبوبه بیات گفت: این روزها تجربه تازهی را در حوزه بازیگری از سر می‌گذرانم و در اپیزودی از نمایشنامه ˝ گلوله جادویی˝ به نام ˝شیشه بی‌ترک˝ بازی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار تئاتر ممتاز به نقل از هنرآنلاین، محبوبه بیات که به تازگی با نویسندگی، کارگردانی و بازی در نمایش تک پرسوناژ” گرفتار شدن باز در لانه جغدان” به روی صحنه رفته بود این روزها مشغول بازی و تمرین در یک نمایش تازه است.

او در این‌باره به هنرآنلاین گفت: این روزها تجربه تازهی را در حوزه بازیگری از سر می‌گذرانم و با هوشنگ قوانلو همکار با تجربه‌ام در حوزه بازیگری در اپیزودی از نمایشنامه ” گلوله جادویی” نوشته ملیحه مرادی جعفری و کارگردانی احمد ایرانی‌خواه هم‌بازی هستم.

این بازیگر پیشکسوت تئاتر در ادامه افزود: “گلوله جادویی” نمایشی است که در حال تمرین آن برای شرکت در بخش چشم‌انداز جشنواره سی‌و دوم تئاتر فجر هستیم. این نمایش در واقع ۵ اپیزود دارد که من هوشنگ قوانلو در اپیزودی به نام ” شیشه بی‌ترک” نام دارد و داستان آن دربارهٔ نوستالژی‌های این زن و مرد است ضمن اینکه خط داستانی کل نمایشنامه دربارهٔ رسانه و تاثیرات آن بر زندگی مردم است. از آنجا که نمایشنامه ایده نویی دارد فکر می‌کنم با تجربه جالبی روبه رو هستم.
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.