مدیرعامل تازه مخابرات کردستان معرفی شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

طی مراسمی با حضور امام جمعه سنندج و نماینده مجلس خبرگان رهبری ، کارگزار مدیر عامل شرکت ارتباطات ثابت ، مدیران و کارکنان شرکت مخابرات و جمعی از مدیران استانداری و دیگر ادارات و نهادهای استان ، آزاد حکمت به عنوان مدیر عامل شرکت مخابرات استان کردستان معرفی و از خدمات آقای احمدی تقدیر شد.
 
در این مراسم ،  کارگزار مدیر عامل شرکت ارتباطات ثابت با اشاره به این حدیث از حضرت رسول گرامی اسلام که « ارزش یک لحظه خدمت معادل ۹ هزار سال عبادت است » افزودند : ما در سازمانی خدمت می کنیم که هر کارمان از رنج های مردم را می کاهد ، پس باید قدر این فرصت را بدانیم و برای خدمت رسانی به مردم از همدیگر سبقت بگیریم.
 
توسعه مخابرات می تواند ، ضریب عملکرد سایر دستگاهها را چند بـــرابر کند ، اگر ارتباطات توسعه یابد ، همه بخش ها توسعه می یابد و در مناطق محروم و روستایی بسیاری از مشکلات را برطرف خواهد کرد. مدارس مجازی، آموزش های کشاورزی و بهداشت از راه دور می تواند توسعه روستایی را شتاب دهد. مدیر عامل شرکت ارتباطات ثابت ، یادآور شد ما آمادگی داریم ، در هشت ماه ۸ هزار روستا را صاحب اینترنت کنیم. البته می بایست مجوز آن از طرف وزارت ارتباطات صادر شود و بعد از آن سایر دستگاهها هم باید از این بستر استفاده کنند و به مردم خدمات ارائه کنند.
 
احمدی ، مدیر عامل سابق استان نیز طی گزارشی عملکرد چهار سال حضور خود را صرفه جویی در هزینه ها ، کسب رتبه برتر در دیتا و تلفن همراه ، همراهی و همدلی با ادارات کل استان و بویژه استانداری ، توجه به حقوق کارکنان و مردم ذکر کرد و گفت : انتخاب مدیر بومی سبب تسریع در روند کارها بوده و انتخاب آقای حکمت هم برای استان برکات بسیاری خواهد داشت.
 
نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز طی سخنانی نیکوترین اعمال را خدمت به مردم توصیف کردند و افزوند : طی این سال ها خدمات بسیاری به مردم شده است و انتظار داریم که در آینده هم ادامه یابد. مخابرات خوب خدمت کرده و ما از مدیر و کارکنان راضی هستیم. 
 
لحونی معاون منابع انسانی استانداری ، توسعه مخابرات در استان کردستان بویژه روستاها را شگفت انگیز خواند و از زحمات کارکنان و مدیران مخابرات به نمایندگی از استاندار قدردانی کردند.
 
حکمت مدیر عامل تازه مخابرات استان کردستان ، با اشاره به اجرای اصل ۴۴ و خصوصی سازی در مخابرات گفت : برنامه های مخابرات تحت تأثیر اجرای اصل ۴۴ تغییر کرده است و ما در مخابرات کردستان همگام با تحولات مخابرات کشور بــــــه دنبال تغییر و تحول در مخابرات کردستان هستیم. اصل مهم و محوری ، مشتری مداری است و ما در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم گام برمی داریم و در آینده هم در همین چارچوب برنامه ها را دنبال می کنیم.
 
گفتنی است آقای حکمت ، پیش از این نایب رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات استان کردستان و از کارشناسان بومی استان بوده اند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.