مردها هم به مد علاقه‌مندند/ بازیگرها باید طراحان خاص خود را داشته باشند

۲۰خردادماه،

امکانیان در گفت‌وگو با هنرآنلاین:

بازیگر ˝گل های داوودی˝ معتقد است بازیگران ایرانی هم باید مانند خارجی ها طراحان خاص داشته باشند و لباس های ویژه به تن کنند.

بیژن امکانیان در گفت و گو با خبرنگار سرویس مد و لباس خبرگزاری هنر ایران گفت: همیشه در همه جای دنیا بازیگرها به سبب شغلشان و اینکه خواسته یا ناخواسته الگوی بسیاری از اشخاص جامعه می باشند در لباس پوشیدن کمی وسواس دارند.

او  در ادامه افزود: وقتی یک فرد تصمیم می گیرد شغل حساسی را انتخاب کند باید به این مسئله هم توجه کند که در نوع پوشش دقت لازم را به عمل بیاورد تا اینکه کسی که او را الگوی خود قرار می دهد به بیراهه نرود.

این بازیگر قدیمی دربارهٔ طراحی لباس در کشورمان گفت: به نظر من آن گونه که شایسته است در کشورمان طراح پرورش و آموزش نداده ایم، از سویی طراحانمان هم کارشان را جدی نگرفتند به همین خاطر متاسفانه این مقوله در کشورمان بسیار نتوانسته جایش را باز کند.

امکانیان دربارهٔ اهمیت لباس در باورپذیری نقش ها مطرح کرد و گفت: همه اجزای یک فیلم برای اینکه فیلم در نهایت باورپذیر باشد نقش مهمی دارد، حتی تدارکات، اما باید بگویم نوع پوشش کاراکترها در باورپذیر شدن نقششان یکی از مسائل مهمی است که یه کارگردان و تهیه کننده هوشمند حتما به این مسئله توجه خواهد کرد.

وی در پایان دربارهٔ علاقه مردها به مد عنوان کرد: به نظر من مقوله مد، مرد و زن ندارد و مردها هم به این مقوله بسیار علاقه مند می باشند.

انتهای پیام/۶۲
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.