ملت‌های دنیا جمهوری اسلامی را به عنوان قدرتی بزرگ در منطقه قبول دارند/ نمی‌توان در مقابل پرچم حق ایستادگی کرد

۱۴م دیماه ،

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: : ملت‌ها به دنبال کشور و دولتی می باشند که در جهت احیای حق در دنیا گام بردارد و شعار و سیاست جمهوری اسلامی هم مقابله با زورگویی و استبداد در دنیاست،نمی‌توان در مقابل پرچم حق با عناوینی مثل بستن مرزها و یا ایجاد سپر موشکی و یا تفاهمات نظامی و … ایستادگی کرد.

محمدحسن آصفری نماینده اراک و کمیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در رابطه با امضای قانون مقابله با نفوذ ایران در نیمکره غربی از سوی اوباما گفت: جمهوری اسلامی ایران جایگاه خود را در سطح بین‌الملل به دست آورده و ملت‌های دنیا این نظام مقدس را به عنوان قدرتی بزرگ در منطقه و خاورمیانه شناخته و قبول دارند.

وی افزود: طرح‌هایی که در راستای جلوگیری از نفوذ ایران به مناطق مختلف اتخاذ می‌شود قاعدتا به نتیجه نخواهد رسید زیرا این بیداری که در دنیا شکل گرفته مانع از نشنیدن پیام حق نمی‌شود و امروزه هم اکثر ملت‌های دنیا به دنبال حق می باشند.

آصفری تصریح کرد: ملت‌ها به دنبال کشور و دولتی می باشند که در جهت احیای حق در دنیا گام بردارد و شعار و سیاست جمهوری اسلامی هم مقابله با زورگویی و استبداد در دنیاست. این سیاست را نمی‌توان محدود به مرز خاصی دانست، این استراتژی متعلق به همه مرزهای دنیاست و هر کشوری که پرچمدار این مسئله باشد بالطبع ملت‌های دنیا از آن استقبال و حمایت می‌کنند.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نمی‌توان در مقابل پرچم حق  با عناوینی مثل بستن مرزها و یا  ایجاد سپر موشکی و یا تفاهمات نظامی و … ایستادگی کرد؛ امروز دنیای انتشار یافتن خبرها و ایده‌های مختلف است و نمی‌توان با رویکرد نظامی با تمام آنها مبارزه کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا می‌خواهد با هر مسئله‌ای در قالب نظامی برخورد کند اما امروز موضع نظامی برای کشورهای دنیا راهگشا نیست، زیرا امروز ملت‌های دنیا به دنبال ایده‌های آزاد و مستقل و حامی ایستادگان در مقابل زورگویی می باشند و جمهوری اسلامی ایران هم این خصوصیات را داراست.

انتهای پیام//

 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.