مورینیو: لطفا به جان تری نژاد نگویید نژاد پرست

ژوزه مورینیو در این مورد گفت: جان تری به هیچ وجه نژاد پرست نیست.

مورینیو: جان تری نژاد پرست نیست

به نقل از ساکرنت، اتحادیه فوتبال انگلیس پس از آنکه مشخص شد جان تری در موضوع درگیری لفظی با انتون فردیناند طی فصل گذشته و در دیدار کویینز پارک رنجرز با چلسی در لوفتوس رود گناه کار است، او را به پرداخت ۲۲۰ هزار پوند محکوم کرد.

تری پس از شکایت فردیناند به دادگاه رفت و با شهادت دادن اشلی کول، دیگر مدافع چلسی تبرئه شد. این موضوع درگیری‌هایی در فضای مجازی بین بازیکنان به خصوص ریو فردیناند (برادر انتون) با برخی از بازیکنان به وجود آورد ولی در نهایت دادگاه جان تری را بی گناه شناخت.

پس از آن اتحادیه فوتبال انگلیس دست به کار شد و با تحقیق‌های بیشتر در این زمینه اعلام کرد تری در این داستان گناه کار است و باید جریمه شود.

ژوزه مورینیو در این مورد گفت: جان تری به هیچ وجه نژاد پرست نیست. در این خصوص صد در صد مطمئن هستم. زمانی که من در چلسی حضور داشتم، در ترکیب تیم ما ۱۲ بازیکن آفریقایی حضور داشتند. تیم فوق العاده‌ای داشتیم و روابط بسیار خوبی بین همه بازیکنان وجود داشت. البته در فوتبال ممکن است اتفاق‌هایی رخ دهد و شما مجبور به انجام واکنش‌هایی شوید که به هیچ وجه چهره واقعی شما را به نمایش نمی‌گذارد.

وی افزود: ممکن است تری برابر یکی از حریفان صحبت‌های نژاد پرستانه‌ای را انجام داده باشد. بعضی‌ وقت‌ها در فوتبال ما کارهایی که اشتبا‌ه هستند را انجام می‌دهیم. اگر او این کار را انجام داده باشد، باید جریمه آن را تحمل کند ولی از همه خواهش می‌کنم به او نگویید «نژاد پرست.» اگر از دیدیه دروگبا و کلود ماکله‌له نیز بپرسید، آنها نیز می‌گویند که تری نژاد پرست نیست. هیچ وقت در رختکن چلسی این احساس به من دست نداده که او نژاد پرست است. این در حالی است که ما همواره در ترکیب تیممان بازیکنان آفریقایی داشتیم.

جان تری ۱۴ روز فرصت دارد تا درخواستی مکتوب برای تجدید نظر در حکم خود به اتحادیه فوتبال انگلیس ارائه کند.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۸۸ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۷ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , اخبار مهم فوتبال, جان تری, نژاد پرست


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.