مک بوک پرو اپل با صفحه نمایش رتیانا

حتما نام مک بوک را شنیده اید مک بوک ها یکی از محصولات رسمی اپل هستند که تا به حال نسخه های زیادی از آن ها به بازار آمده است امروز اپل یک مک بوک جدید را با امکانات جدید معرفی کرد. مک بوک پرو جدید با صفحه نمایش رتیانا باعث می‌شود که  کاربر بهتری بتواند متن ها و عکس ها را مشاهده کند طراحی جدید و وزن سبک آن کاربر پسندتر شده است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، کارت گرافیکی قدرتمند Nvidia روی این مک بوک می‌تواند جایگزین خوبی برای کامیپوتر های شخصی دسکتاپ باشد.

ویژگی هایی تکرار نشدنی روی مک بوک قرار دارد که عبارتند از  پردازنده چهار هسته ای گرافیک گسسته ، وضوح صفحه بالا نمایش و پورت HDMI.

مک بوک پرو ضخامت بسیار نازکی نسبت به نسخه های قبل دارد و صفحه نمایش آن ۱۵ اینچ می باشد. قیمت در نظر گرفته شده برای این مدل جدید مک بوک ۲٫۱۸۲٫۲۷ دلار می باشد که می توان گفت قمیت مناسبی است.

mac book pro

برخی از ویژگی های این مک بوک شامل موارد زیر می باشد:

پردازنده : ۲٫۳GHz Intel Core i7-3610QM

مموری: ۸GB, 1600MHz DDR3

حافظه داخلی یا هارد دیسک : ۲۵۶GB SSD

چیپ ست : Intel HM77

گرافیک : NVIDIA GeForce GT 650M / Intel HD 4000

سیستم عامل : OS X Lion 10.7.4

ارتفاع : ۰٫۷ inch

اندازه صفحه نمایش : ۱۵٫۴ inches

وزن سیستم / وزن با آداپتور AC: ۴٫۶/۵٫۴ pounds

مشخصات ، یک مک بوک پرو فوق العاده را نشان می‌دهد که آرزوی هر کسی می باشد. علاوه بر مشخصات بی نظیر این مک بوک می توان به طراحی زیبای آن اشاره کرد که فرق زیادی با دیگر نسخه ها دارد.

صفحه کلید های این مک بوک سیاه و نرم بوده که زیبایی بیشتری به آن بخشیده است. و پد لمسی آن بسیار حساس تر شده است که کار کردن با آن را راحت تر کرده است.

 

ماخذ: برسام

خبر های مرتبط:

  1. مک‌بوک‌پرو جدید با صفحه‌ی نمایش رتینا در راه است.
  2. نسل بعدی تبلت اپل با صفحه نمایش ۱۰ اینچی
  3. LG و صفحه نمایش انعطاف پذیر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.