میزان چک های برگشتی پست بانک ۴ درصد کاهش یافت

۱۸م دیماه ،

میزان چک های برگشتی پست بانک ۴ درصد کاهش یافت | چاپ |
دوشنبه ۱۸ دی ساعت ۱۲:۰۱

بینا-  با توجه به رعایت قوانین و مقررات بانک مرکزی در ارائه دسته چک به مشتریان توسط پست بانک مناطق تهران و البرز، میزان چک های برگشتی مناطق مذکور با ۴ درصد همچنان روبه کاهش بوده و بالاتر از استاندارد شبکه بانکی است.
به گزارش بینا، بنا بر اعلام اداره کل خزانه داری و مبادلات؛ طی آذرماه سال جاری میزان چک های برگشتی شعب تحت پوشش مناطق یک و دو تهران و همچنین استان البرز به طور میانگین به ۴ درصد تقلیل یافته که این نشان از استقبال مشتریان و اصناف و بازاریان از چکهای این بانک می باشد.
بنابراین گزارش: طی این مدت شعب؛ ستارخان و شهریار منطقه یک تهران به ترتیب با ۲ و ۳ درصد، شعبه اندیشه البرز بدون برگشتی و همچنین شعب ۱۵ خرداد و شهید بهشتی منطقه دو تهران به ترتیب با یک و۲ درصد کمترین چکهای برگشتی را در طی این مدت داشته اند.
بنابراین گزارش: در طی آذرماه سال جاری؛ بیش از ۱۴هزار و ۶۳۵ فقره چک مشتریان پست بانک مناطق مذکور از طریق سامانه کلر این بانک و سایر بانک ها کارسازی شده بود که از مجموع آن فقط ۵۲۷ فقره معادل ۴ درصد برگشت شده است.
گفتنی است: روساء و کارکنان واحدهای اجرائی پست بانک تلاش می کنند با رعایت قوانین و مقررات بانک مرکزی و آئین نامه های داخلی و همچنین نظارت بیشتر بر امور و اعتبارسنجی مشتریان میزان چک های برگشتی را به کمترین حدممکن کاهش دهند.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.