میزان چک های برگشتی پست بانک ۳ درصد کاهش یافت

۱۵م آذر ،

میزان چک های برگشتی پست بانک ۳ درصد کاهش یافت | چاپ |
چهارشنبه ۱۵ آذر ساعت ۱۲:۲۳

بینا- طی آبان ماه سال جاری با توجه به تلاش و پیگیری های روساء و کارکنان شعب پست بانک مناطق تهران و استان البرز و همچنین رعایت قوانین و مقررات بانک مرکزی در ارائه دسته چک به مشتریان، میزان چک های برگشتی شعب تحت پوشش مناطق مذکور به ۳ درصد کاهش یافته و بالاتر از استاندارد شبکه بانکی قرار گرفته است.
به گزارش بینا، بنابر اعلام اداره کل خزانه داری و مبادلات؛ طی آبان ماه سال جاری میزان چک های برگشتی شعب تحت پوشش مناطق یک و دو تهران و همچنین استان البرز بطور میانگین به ۳ درصد تقلیل یافته که این نشان از استقبال مشتریان و اصناف و بازاریان از چکهای این بانک می باشد.
بنابراین گزارش: طی این مدت شعب؛ آزادی، ولی عصر و سعادت آباد منطقه یک تهران به ترتیب بدون برگشتی و یک درصد، شعب؛ اندیشه و فرخ آباد البرز به ترتیب بدون برگشتی و ۲ درصد و همچنین شعب شهید بهشتی، نبوت و شوش شرقی منطقه دو تهران با یک درصد، کمترین چکهای برگشتی را در طی این مدت داشته اند.
بنابراین گزارش: در طول آبان ماه سال جاری بیش از ۱۶هزار و ۱۴ فقره چک مشتریان پست بانک از طریق سامانه کلر این بانک و سایر بانک ها کارسازی شده بود که از مجموع آن فقط ۴۹۲ فقره معادل ۳ درصد برگشت شده است.
گفتنی است: روساء و کارکنان واحدهای اجرائی پست بانک ایران تلاش می کنند با رعایت قوانین و مقررات بانک مرکزی و آئین نامه های داخلی و همچنین نظارت بیشتر بر امور و اعتبارسنجی مشتریان از افزایش چک های برگشتی مشتریان جلوگیری کنند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.