میوه هایی که برای سلامتی پوست مفید است

۲۷م دیماه ،

سلامت نیوز: میوه ها همیشه منبع فیبر و ویتامین بوده اند. در واقع، میوه ها در سالن های زیبایی هم کاربرد دارند. کدام میوه ها باید روزانه توسط شما استفاده شوند و در زیبایی شما موثر می باشند؟

۶۳۴۹۳۹۳۵۷۳۷۷۲۶۸۴۰۴_۱٫jpgموز
موز در واقع میوه ی موثر در زیبایی است این میوه بسیار مغذی بوده و شامل ویتامین های ب و سی و نیز پتاسیم می باشد. پتاسیم در نرم شدن پوست شما تاثیر بسزایی دارد.
۶۳۴۹۳۹۳۵۷۳۷۷۲۶۸۴۰۴_۲٫jpgسیب
سیب نیز میوه ای است که بسیار مغذی بوده و سبب گردش خون مناسب در بدن شما میشود. سیب اگر مرتب مورد استفاده قرار گیرد سبب روشن شدن پوست می گردد. سیب هم چنین حاوی آنتی اکسیدان می باشد. برای موهای شما نیز میوه ی مناسبی است.
۶۳۴۹۳۹۳۵۷۳۷۷۲۶۸۴۰۴_۳٫jpgانبه
انبه به سبب دارا بودن ویتامین های آ و سی برای پوست مفید می باشد. نشانه های پیری را در صورت می پوشاند و سبب نرم شدن پوست می گردد. حاوی آنتی اکسیدان هایی می باشد به همین سبب برای بدن و به ویژه پوست مفید است.
۶۳۴۹۳۹۳۵۷۳۷۷۲۶۸۴۰۴_۴٫jpgپرتقال
پرتقال نیز مانند لیمو حاوی ویتامین سی می باشد. پوست پرتقال می تواند جمع آوری شده و در مقابل نور آفتاب خشک شود و به ماسک های صورت افزوده شود. سبب روشن شدن پوست می گردد.
۶۳۴۹۳۹۳۵۷۳۷۷۲۶۸۴۰۴_۵٫jpgتوت فرنگی
توت فرنگی نیز به سبب دارا بودن آنتی اکسیدان ها بسیار مفید می باشد. هم چنین می تواند خرد شده و به عنوان ماسک برای مدت سی دقیقه روی صورت قرار گیرد. این میوه دارای ویتامین سی نیز می باشد. سبب روشنی پوست می گردد.
۶۳۴۹۳۹۳۵۷۳۷۷۲۶۸۴۰۴_۶٫jpg

گریپفوروت
این میوه هم سرشار از ویتامین بوده به ویژه برای پوست های چرب مفید است. برای پوست های چرب می تواند به عنوان ماسک به مدت بیست دقیقه روی پوست قرار گیرد.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.