میکرو وسیله نقلیه برای آینده +عکس

۰۷اردیبهشت،

اسکوتر ۲++ تازهترین طرح شرکت پژو است. این اسکوتر به صورت ۴ چرخ طراحی شده اما زیبایی و ظرافت بسیار بسیاری در طراحی آن نهفته است.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، از آنجایی که نعت خودروسازی روزانه در حال پیش رفت است بسیاری از شرکت ها به این فکر می کنند که در آینده خودروها باید بسیار کوچک باشند و اسکوترها برد بیشتری دارند.

اسکوتر ۲++ تازهترین طرحی است که شرکت پژو ارائه کرده است. این اسکوتر به صورت ۴ چرخ طراحی  شده اما زیبایی و ظرافت بسیار بسیاری در طراحی آن نهفته است.

“Aurelien Lemere” مسئول اصلی تیم طراحی این اسکوتر از موتور این وسیله که با نیروز برق کار می کند می گوید. او این موتور چهارچرخه را بسیار کارآمدتر از حتی دوچرخه ها می داند.

تیم طراحی این وسیله خود را یک میکرو وسیله نقلیه می دانند چرا که اعتقاد دارند برای فرار از هر ترافیکی می تواند کار آمد باشد در حالی که کاملا شبیه به خودروهای سواری کار می کند.

این طرح کاملا سبز است حتی یکی از دلایل اینکه چهارچرخ برای وسیله نقلیه در نظر گرفته شده است داشتن تعادل در هنگام چراغ های طولانی است. این کار سبب می گردد تا اسکوتر بیش از پیش حل و هوای رانندگی به شما بدهد و حتی اشخاصی که از موتور راضی نیستند را به وجد می آورد.

مشکلی که به این طرح گرفته می شد نبود یک محل برای نگه داری وسایل است که البته آن را نیز طراحان در نظر داشته اند. زیر صندلی و بخش هایی از موتور تنها برای وسایل در نظر گرفته شده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.