ناوگان مینی‌بوس‌های استان لرستان فرسوده است / مدیرکل راهداری: کمک کنید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به فرسودگی ناوگان مینی‌بوس در لرستان، از تلاش برای بازسازی این ناوگان در استان خبر داد.

ناوگان مینی‌بوس‌های استان لرستان فرسوده است / مدیرکل راهداری: کمک کنید

به گزارش ممتاز نیوز، مرتضی شیروانی با اشاره به جذب ۱۰۰ درصدی تسهیلات بازسازی ناوگان حمل و نقل مسافر در لرستان اظهار داشت: در پنج ماهه نخست امسال با پیگیری و تلاش معاونت حمل و نقل در حوزه مسافر و انجمن‌های صنفی این حوزه موفق به جذب ۱۰۰ درصدی تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸ ویژه بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری اتوبوس و مینی بوس شدیم.

وی گفت: در حالی که تعداد سهمیه بازسازی اتوبوس استان ۱۱ دستگاه و تعداد مینی بوس ۶۹ دستگاه از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ابلاغ شده بود با پیگیری شبانه روزی و ترغیب رانندگان این بخش، تعداد سهمیه اتوبوس به ۱۳ و مینی بوس به ۷۵ دستگاه ارتقا و طرح‌های بازسازی آنها به بانک عامل معرفی و تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده که نشان‌دهنده جذب بیش از ۱۰۰ درصدی سهمیه مذکور است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، مجموع تسهیلات پرداختی در حوزه بازسازی ناوگان اتوبوس را هفت میلیارد و ۴۱۳ میلیون تومان و تسهیلات پرداختی مینی بوس را ۱۳ میلیارد و ۹۸۶ میلیون تومان عنوان کرد.

شیروانی اضافه کرد: بخشی از تسهیلات تبصره ۱۸ نیز در حوزه تکمیل مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی تعریف شده که بر اساس سهمیه سازمان تکمیل دو باب مجتمع برای استان در نظر گرفته شده بود که در این راستا نیز با تلاش معاونت فنی حوزه بازرگانی هر دو طرح با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به بانک معرفی شدند و تاکنون یکی از طرح‌های مذکور موفق به دریافت تسهیلات ۱۰ میلیارد ریالی شده و ۵۰ درصد سهمیه محقق شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به فرسودگی ناوگان مینی بوس استان همه تلاش خود را برای کمک به فعالان این بخش در زمینه بازسازی ناوگان به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.