نتیجه انتخابات سبب ناامیدی بیشتر بیگانگان و دشمنان انقلاب خواهد شد

۰۹اردیبهشت،

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جریانات غیر همسو با نظام، انحرافی، فتنه و دنباله‌های آن با وجود همه تلاشی که برای کسب آراء دارند، از زمینه‌های اجتماعی و اقبال عمومی برخوردار نیستند و نتیجه انتخابات سبب ناامیدی بیشتر بیگانگان و دشمنان انقلاب اسلامی خواهد شد.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار “سید مسعود جزایری” معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، در حاشیه همایش هادیان سیاسی نیروهای مسلح پیرامون خلق حماسه سیاسی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری، در گفتگویی اظهار داشت: با وجود تبلیغات گسترده دشمنان ملت ایران، در نظرسنجی‌های به عمل آمده حاکی از شور و شعور آحاد مردم برای حضور در انتخاباتی گسترده و فراگیر در شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری است و این حاکی از غلبه فهم جامعه ایران اسلامی بر ترفندهای بیگانگان می‌باشد.

وی با اظهار امیدواری در مورد انتخاب اصلح توسط مردم تصریح کرد: جریانات غیر همسو با نظام، انحرافی، فتنه و دنباله‌های آن با وجود همه تلاشی که برای کسب آراء دارند، از زمینه‌های اجتماعی و اقبال عمومی برخوردار نیستند و نتیجه انتخابات سبب ناامیدی بیشتر بیگانگان و دشمنان انقلاب اسلامی خواهد شد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر تدابیر مقام معظم رهبری در امر انتخابات و تبیین بهترین شاخص‌ها افزود: از جمله شاخص‌های مهم یک رئیس جمهور در ایران اسلامی میزان نزدیکی و تطبیق ذهنی و عملی وی با نظام ولایت فقیه است. همچنین داشتن فهم و درک صحیح از شرایط کشور و اولویت‌های هر دوره از دیگر شاخص‌های مهم بشمار می‌آید.

سردار جزایری در تبیین شرایط امروز کشور گفت: دشمن با همه توان علیه اصول، ارزش‌ها، باورها، افکار و رفتار جامعه را هدف قرار داده و از آنجا که می‌داند با جنگ نظامی و اقتصادی نمی‌تواند مانع حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بشود، سناریوی اصلی «برخورد دراز مدت» خود با انقلاب اسلامی را هجمه به آموزه‌های اسلام ناب قرار داده و در این راستا با به‌کارگیری ابزارهای مختلف رسانه‌ای، سیاسی، دیپلماسی، اقتصادی و فرهنگی درصدد وارد کردن ضربه به اسلام عزیز و دستیابی به تغییرات دلخواه است.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور گفت: دشمن تلاش دارد با تبدیل فرصت انتخابات به تهدید، مشروعیت، کارآمدی، مردم‌سالاری دینی، آزادی، وحدت جامعه و نظام را با چالش مواجه کند اما بدون تردید با هوشمندی مردم توطئه دشمن به خودش برگشت خواهد کرد.

سردار جزایری در پایان تأکید کرد: مردم ایران اجازه تکرار مدل فتنه ۸۸ و سایر مدل‌های تخریبی و ایجاد انحراف و هرگونه التقاط در حرکت رو به جلوی نظام را به فتنه‌گران، منحرفین نخواهند داد.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.