نقش ایران در منطقه جهان قابل انکار نیست

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

دبیر کل اصناف کارگری لبنان گفت: نقش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور تاثیر گذار در زمینه‌های مختلف به‌خصوص بهبود وضعیت کارگران جهان قابل انکار نیست.

به گزارش تفسیری خبرنگار سیاسیممتازنیوز، دبیر کل اصناف کارگری لبنان در همایش «شیوه تخاصمی امپریالیست‌ها در زمینه انرژی به زیان کارگران و مردم» که به همت خانه ی کارگر برگزار شده است با اشاره به اینکه پیام صلح و دوستی ملت لبنان را به همه ی مردم جهان به خصوص ملت ایران اعلام می‌داریم گفت: نقشی که در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت‌های جهان به خصوص فلسطین ایفا می‌کند قابل تقدیر است.

وی افزود: حمایت از آرمان‌های ملت‌های مستضعف جهان به خصوص فلسطین از مهمترین موضوعاتی است که باید کشورهای مختلف جهان به آن توجه  کنند.

دبیر کل اصناف کارگری لبنان تصریح کرد: کشورهای در حال توسعه جهان باید از ثروت‌های طبیعی در جهتی ایجاد فضایی مناسب برای تولید استفاده کنند.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با توجه به این که انبار بزرگی از انرژی نفت را دارا است می تواند نقش مثمر ثمری را در جهتی بهبود وضعیت کارگران جهان ایفا کند.

دبیر کل اصناف کارگری لبنان با اشاره به اینکه استکبار همواره در صدد ضربه زدن به ملت های مستضعف است تصریح کرد: با اشاره به بیانات رهبر انقلاب ایران ایت‌الله خامنه‌ای که فرمودند: “دین و اخلاق اجازه نخواهند داد ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کنند” انتظار است که این کشور با استفاده از انرژی صلح آمیز هسته‌ای در جهتی شکوفایی اقتصاد در داخل و جهان وارد عمل شوند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که علی رغم تحریم‌های کشورهای غربی به خصوص آمریکا توانسته است مسیر پیشرفت خود را ادامه دهد و تعطیلی برخی کارخانه و کارگاه های صنعتی زمینه رشد این کشور را نگرفته است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.