نقض حقوق بشر در غزه/ سکوت مدعیان حقوق بشر ادامه دارد

۳۰ آبان ،

یک حقوقدان گفت: بی تفاوتی کشورهای مدعی دموکراسی و دفاع از حقوق بشر در برابر حملات وحشیانه اسرائیل علیه مردم غزه نشان از این دارد که شعار مطرح شده از سوی این کشورها در مورد دفاع از حقوق بشر تنها دستاویزی برای رسیدن به مقاصد شخصی است.

سیدفاضل موسوی در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه  اظهار داشت: رژیم صهیونیستی مردم غزه را قتل عام می‌کند و این در حالی است که مدعیان دفاع از حقوق بشر، حقوق این ملت مظلوم را ندیده گرفته‌اند.

این حقوقدان ادامه داد: مردم بی دفاع غزه در جنگی نابرابر قرار دارند و سازمان ملل هم در مورد این جنایات جنگی هیچ اقدامی نمی‌کند.

موسوی حملات اسرائیل را جنایت ضد بشری دانست و تصریح کرد: اگر واکنش از سوی کشورهای اسلامی و مردم مسلمان جدی و با قاطعیت تمام پیگیری شود، رژیم صهیونیستی نمی‌تواند علیه مسلمانان بی‌گناه دست به چنین حملات وحشیانه‌ای بزند.

 این حقوقدان با انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات اسرائیل علیه مردم غزه خاطر نشان کرد: بی تفاوتی کشورهای مدعی دموکراسی و دفاع از حقوق بشر در برابر حملات وحشیانه اسرائیل علیه مردم غزه نشان از این دارد که شعار مطرح شده از سوی این کشورها در مورد دفاع از حقوق بشر تنها دستاویزی برای رسیدن به مقاصد شخصی است.

انتهای پیام/پ۳


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.