نمایش ˝تابور˝ در فستیوال‌‌ فیلم روتردام و پاریس

۳۰م دیماه ،

فیلم سینمایی ˝تابور˝ به کارگردانی وحید وکیلی‌‌فر در چهل‌ودومین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم روتردام هلند و در سی‌امین دوره فستیوال فیلم محیط زیست پاریس به نمایش درمی‌آید.

به گزارش هنرآنلاین، فیلم سینمایی “تابور” به کارگردانی وحید وکیلی‌‌فر بعد از بدست آوردن جایزه ویژه هیئت داوران بخش رقابتی دوازدهمین فستیوال بین‌المللی فیلم مراکش و دیگر حضورهای موفق بین‌المللی، در روزهای آینده در بخش ویژه سینمای نوین ایران در چهل‌ودومین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم روتردام هلند به روی پرده می‌رود.

بنابر این گزارش، فستیوال فیلم روتردام که یکی از معتبرترین فستیوال‌های سینمای مستقل محسوب می‌شود، در روزهای ۳ تا ۱۳ بهمن ماه جاری در بندر روتردام کشور هلند برگزار می‌گردد.

فیلم سینمایی “تابور” همچنین به عنوان فیلم مراسم اختتامیه سی‌امین دوره فستیوال فیلم محیط زیست پاریس نمایش ویژه خواهد داشت.

“تابور” که دومین فیلم سینمایی وحید وکیلی‌فر پس از “گشر” محسوب می‌گردد، تاکنون در فستیوال‌های مونترال، تسالونیکی، پوسان، مومبای، مراکش و دبی حضور داشته و موفق به کسب جایزه ویژه برای یک دستاورد هنری از فستیوال تسالونیکی و جایزه ویژه داوران از جشنواه فیلم مراکش گردیده و در ماه‌های آتی نیز در چند فستیوال دیگر در سطح جهان به نمایش درخواهد آمد.

“تابور” در آخرین حضور بین‌المللی خود با حضور وحید وکیلی‌‌فر، فریبا رستمی تهیه‌کننده مشترک آن و همچنین پخش‌کننده جهانی فیلم در بخش مسابقه نهمین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم دبی به نمایش درآمد. این فستیوال در روزهای ۱۹تا۲۶ آذرماه امسال در شهر دبی در کشور امارات برگزار شد.

انتهای پیام//


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.