نمایش ’۳۳ درصد نیل سایمون’ به کارگردانی افسانه ماهیان به صحنه می رود

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، افسانه ماهیان کارگردان این نمایش گفت: در ابتدا قرار بود عنوان این نمایش ‘فصل دوم’ باشد که بنا به خواست گروه، عنوان آن به ’۳۳ درصد نیل سایمون’ تغییر نام داد و در اواخر هفته گذشته مورد بازبینی قرار گرفت و مجوز آن برای اجرا در سالن استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر صادر شد.

وی ادامه داد: در این نماش که نوشته محمد یعقوبی است، هنرمندانی چون علی سرابی، آیداکیخایی، مسعود میر طاهری و الیکا عبدالرزاق بازی می کنند.

نمایش ’۳۳ درصد نیل سایمون’ از ۱۵ تیر ماه در سالن استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود.

** ‘پدرخوانده ناپلی’ از ایرانشهر خداحافظی کرد

نمایش’پدر خوانده ناپلی’ به کارگردانی بابک محمدی روز گذشته(جمعه) با پشت سر گذاشتن ۳۳ اجرا به کار خود در این مجموعه پایان داد.

این نمایش که اجرای خود را از ۲۶ اردیبهشت ماه در سالن شماره یک مجموعه ایرانشهر آغاز کرده بود، در حالی به کار خود پایان داد که طی مدت اجرا، میزبان بیش از چهار هزار تماشاگر بوده است.

نمایش ‘پدرخوانده ناپلی’ با بازی هنرمندانی از جمله مهدی سلطانی، مریم سعادت، پرستو گلستانی، امیر غفارمنش، مجید مشیری، هایده حائری، محسن دین محمد، کاظم هژیر آزاد و عاطفه معینی، داستان یکی از ساکنان سرشناس شهر ناپل را روایت می کرد.

نمایش های ۶۰ دقیقه ای ‘مکبث’ و ‘عجایب المخلوقات’ به کارگردانی رضا ثروتی از دیگر آثار نمایشی مجموعه تماشاخانه ایرانشهر است که تا ۱۳ تیرماه همه روزه از ساعات ۱۹ و ۱۵ دقیقه و ۲۱ در تالار استاد سمندریان، میزبان علاقه مندان به هنرهای نمایشی است.

فراهنگ ** ۹۲۶۶ ** ۱۰۷۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۶۷۰۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.