نگاهی به پرتفوی یک ماهه “واتی”

گردآوری توسط گروه بیمه ممتاز نیوز

بینا:شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۲ تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷۷ میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل ۲۵ میلیارد و ۹۱۳میلیون ریال سود کسب کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند با انتشار یافتن صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۲ تعدای از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷۷ میلیارد و ۳۳۵میلیون ریال به مبلغ ۱۰۳ میلیارد و ۲۴۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل ۲۵ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

همچنین این شرکت طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۳ میلیارد و ۹۵۵ میلیون ریال تحصیل کرد. “واتی” در دوره یک ماهه منتهی به پایان شهریور ماه ۹۲ تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۲۰۵ میلیارد و ۷۲۷ میلیون ریال و ارزش بازار ۸ هزار و ۵۹ میلیارد و  ۳۳۷ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.بر اساس این گزارش بهای تمام شده این شرکت طی دوره یک ماهه معادل ۵۳ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال کاهش داشت و به یک هزا رو ۱۵۲ میلیارد و ۳۴۷میلیون ریال رسید.ارزش بازار این شرکت با افزایش ۸ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریالی معادل ۸ هزار و ۶۸ میلیارد و ۱۹۷ میلیون ریال محاسبه شد.

برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت نماد اینجا کلیک کنید

 

اطلاعات سهام‌داران

نام سهامدار

تعداد سهم

درصد سهم

بانک صنعت ومعدن)سهامی خاص(

۶۵۷,۳۹۱,۶۰۰

۶۵.۷۴

شرکت لیزینگ صنعت ومعدن)سهامی عام(

۱۷۰,۶۷۷,۴۰۰

۱۷.۰۷

شرکت سرمایه گذاری صنعت ومعدن)سهامی عام(

۲۵,۳۹۹,۰۰۰

۲.۵۴


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.