نیازمند رئیس جمهوری مؤمن، انقلابی و با همت جهادی هسیتم

۲۶اردیبهشت،

سخنگوی ستاد مرکزی همیاران پیشرفت در جمع بعضی از کاندیداهای شورای شهر تهران:

سخنگوی ستاد مرکزی همیاران پیشرفت گفت: قالیباف با اثرگذاری و تحولاتی که در نیروی انتظامی و شهرداری تهران در دوره مدیریتی خود به وجود آورد، نشان داد که می‌تواند کشور را از شرایط حاد فعلی خارج کند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، “محمد علی حسن پور” در جمع بعضی از کاندیداهای شورای شهر تهران اظهارداشت: باید پیشنهاد‌های مقام معظم رهبری را سرمشق انتخاب خود قرار دهیم و به معیارهای مورد معظم له در انتخاب رئیس جمهور دقت کنیم.

وی افزود: قالیباف در طول دوران مسئولیت نشان داده که فردی با اخلاص، با قدرت جوانی، مردمی و با توانایی مدیریت جهادی است و توانسته طراز موفقی از یک انسان انقلابی،‌ کارآمد، عدالتخواه، پرنشاط را از خود به جای بگذارد.

این عضو شورای مرکزی ستاد همیاران پیشرفت در ادامه تصریح کرد: کشور را با یک برنامه واحد نمی‌توان اداره کرد زیرا هر استان مشکلات خاص خود را دارد و این در حالی است که قالیباف برنامه ویژه‌ی برای همه استان‌ها دارد و این نشان دهنده دقت عمل وی است.

حسن پور خاطر نشان کرد: قالیباف یکی از مدیران خوش سابقه جمهوری اسلامی است که در عرصه مدیریتی نیز همانند فرماندهی در دوران دفاع مقدس، جزو مدیران موفق و کارآمد به شمار می‌رود.

سخنگوی ستاد همیاران پیشرفت مدیریت جهادی را یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: دفاع مقدس تبلور واقعی مدیریت جهادی بود.

وی افزود: مدیریت جهادی غایت خود را اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه می‌بیند و کارگزار اجرایی تحقق الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت است.

حسن پور با بیان اینکه همه مردم برای پیشرفت باید به دنبال فرد اصلحی باشند که کشور را با سرعت بیشتری در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی به پیش ببرد گفت: در شرایط فعلی برای حل مشکلات موجود و ایجاد زندگی بهتر نیازمند حضور رییس جمهوری مؤمن، انقلابی و با همت جهادی هسیتم که با کارآمدی و خدمت رسانی نابسامانی‌ها را در حوزه‌های مختلف سرو سامان دهد.

عضو شورای مرکزی ستاد همیاران پیشرفت ادامه داد:  قالیباف با اثر گذاری و تحولاتی که در نیروی انتظامی و شهرداری تهران در زمان مدیریتش به وجود آورد نشان داد که می‌تواند کشور را از شرایط حاد فعلی خارج کند.

حسن پور در پایان با انتقاد از دوره سازندگی افزود: دوره سازندگی، تفکر سرمایه داری را جانشین فرهنگ جهادی کرد و نیز بعد از دوران دفاع مقدس، مدیریت جهادی و فرهنگ جهادی که یک الگوی متناسب با فرهنگ، مردم و دین ما بود، به حاشیه رفت و الگوهای غربی، سرمایه‌داری و لیبرالیستی گرایش یافت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.