هدف رزمایش ارتش نمایش اقتدار کشور است

یکشنبه ۱۸ تیر – ۰۵:۰۰:۳۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، هدف برگزاری رزمایش‌های سپاه و ارتش را دفاع از موجودیت کشور خواند، گفت: هدف رزمایش ارتش نمایش اقتدار کشور است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل خانه ملت، احمد شوهانی، درباره رزمایش‌ نیروی زمینی ارتش در غرب کشور، گفت: قطعا رزمایشی که هفته گذشته سپاه به انجام رساند و رزمایشی فردا نیروی زمینی ارتش برگزار می‌کند، بیانگر اقتدار کشور است.
نماینده مردم ایلام، شیروان، چرداول، ایوان و مهران در مجلس شورای اسلامی، تاثیر اجرای رزمایش نیروی زمینی ارتش را بر امنیت مرزهای غرب کشور مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: با توجه به وضعیت منطقه، مسائل مرزهای غرب کشور به اندازه ای نیست که بخواهیم آن را بزرگ جلوه دهیم اما برقراری چنین رزمایش‌هایی باعث خواهد شد تا با نمایش اقتدار ارتش، امنیت در مرزهای کشور بیش از پیش برقرار شود.
نماینده اصولگرای مجلس نهم، درباره پیام صلح و آزادی رزمایش نیروی زمینی ارتش برای کشورهای همسایه، تاکید کردند: پیام ایران برای دنیا صلح و امنیت و آرامش است اما در مقابل اگر سایر کشورهای بخواهند اهداف شومی را در سر بپرورانند باید این را بدانند که نیروهای مسلح کشور با تمام توان به دفاع خواهند پرداخت و اقتدار نظامی خود را به نمایش خواهند گذاشت.
شوهانی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در ۳۴ سال گذشته اثبات کرده است که هیچ گاه به فکر تجاوز به هیچ کشوری نبوده و نخواهد بود، اما هرگاه مورد هجوم سایر کشورها قرار گیرد، نیروهای مسلح با تمام قوا به دفاع از کشور خواهند پرداخت و پاسخی کوبنده به دشمن متجاوز می‌دهند.
نماینده مردم ایلام در مجلس، با یادآوری این موضوع که جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به فکر تهاجم علیه کشورهای همسایه نبوده، توضیح داد: جمهوری اسلامی فقط به دنبال آن است تا از تمامیت ارضی کشور حراست و پاسداری کند بنابراین هدف برپایی رزمایش‌های نظامی نمایش اقتدار نیروهای مسلح ایران در این باره است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، با یادآوری موج بیداری اسلامی در منطقه، گفت: برگزاری مانورهای نظامی نیروهای مسلح ایران، با توجه به تهدیدهای غرب، می‌تواند در حفظ اقتدار و صلابت و چهره سیاسی کشور در جهان مهم و تاثیر گذار باشد.
رزمایش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با نام حضرت قائم (ع) از روز دو شنبه هفته جاری، نوزدهم تیرماه در غرب کشور برگزار می شود و تا پایان هفته هم ادامه داد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۸۱۷۰۰۳۸۲۸۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.