هشتمین جشنواره قرآنی مدهامتان در لرستان برگزار شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ جمعه ۱۹م آبان ۹۱،

مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با اشاره به عمق کینه دشمنان از دین اسلام گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نقشی اساسی در تقویت و توسعه فرهنگ دینی دارند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی در هشتمین جشنواره قرآنی مدهامتان در خرم‌آباد گفت: مسجد دژی محکم برای حفظ، بقا و پایداری اسلام است و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با هدف مقابله با دسیسه‌های فرهنگی دشمنان راه اندازی شده‌اند.

موسوی بیان این‌که «قرآن کتاب زندگی است» افزود: هدایت بشر با توسل به این کتاب آسمانی محقق می‌شود.

مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با اشاره به دسیسه دشمنان در تحریف قرآن توسط سلمان رشدی، گفت: جوانان کانون‌های مساجد باید با عمل به آیات قرآن کریم و مانوس نمودن آن در زندگی روزانه خود با چنین اشخاصی مقابله نمایند.

وی با بیان این‌که «تفسیر و تدبر در قرآن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است» افزود: جوانان باید با قرائت روزانه قرآن برای تدبر در این کتاب آسمانی نیز اقدام نمایند.

این مقام مسوول با بیان این‌که «جدایی دین از سیاست دسیسه دشمنان است» بر ضرورت هشیاری عمومی در برابر ترفندهای دشمنان تاکید نمود و گفت: دشمنان تاکنون توانسته‌اند دین مسیح را از سیاست کنار بگذارند و به مسیحیان القاء نمایند دین مسیح توانایی اداره حکومت ندارد.

وی با بیان این‌که «دین اسلام دینی کامل است» خاطرنشان نمود: امام خمینی (ره) به این سبب قیام نمود که می‌گفتند دین اسلام باید از سیاست جدا باشد.

مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان در ادامه با اشاره به تحریم‌های دشمنان گفت: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری در این شرایط اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین راه مقابله با دسیسه دشمنان است.

موسوی با اشاره به شعار سال با عنوان سال “تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی” گفت: حمایت از تولیدات داخلی از اساسی‌ترین راه‌های مقابله با دسیسه‌های اقتصادی دشمنان است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.