وزیراسمی از بانکها دربارهٔ پولشویی نبرده

۲۵ام بهمن ،

بینا- روابط عمومی وزارت اقتصاد با ارسال توضیحاتی به باشگاه خبرنگاران جوان آورده است: در پی درج خبری در سایت باشگاه خبرنگاران جوان مورخ ۲۳ بهمن ماه سال با عنوان «رئیس شورای عالی مبارزه با پولشوئی: ارجاع پرونده تخلفات پولشویی بانک پارسیان به قوه قضائیه» به اطلاع می رساند خبر مذکور در حاشیه اولین همایش ملی استانداردهای حسابداری بخش عمومی انتشار یافته است، با توجه به بررسی فایل صوتی و طبق متن خبر منتشره از رئیس شورای عالی مبارزه با پولشوئی در آن سایت به شخص حقیقی یا حقوقی اشاره نشده است و عنوان چنین مطلبی از قول ایشان صحت نداشته و تکذیب می شود.

مطلب صحیح
رئیس شورای عالی مبارزه با پولشوئی در پاسخ به سئوال خبرنگار: اسم هیچ بانکی را نیاوردم. طبعاً طرح عناوین اشخاص حقیقی و حقوقی تا موقعی که مراحل خاص خود را در حوزه های مالی تخصصی انجام نداده باید با احتیاط انجام گیرد…
منظورتان این است که آیا پرونده هایی بابت مبارزه با پولشوئی یا به عنوان مصداق پولشوئی به مراجع قضایی اعلام شده یا نه؟ پاسخ من این است که با همکاری قوه قضائیه شعبه خاصی به این منظور اختصاص پیدا کرده، مواردی هم به عنوان موارد مشکوک که در واقع مورد ارزیابی قرار گرفته هم اعلام شده.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.