ولایت پذیری رئیس‌جمهور باید کامل باشد/ مردم با هوشمندی سیاسی و حضور در انتخابات برای چندمین بار محاسبات دشمن را برهم می زنند

۱۴فروردین۱۳،

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ولایت‌پذیری رئیس‌جمهور به عنوان شخص دوم کشور و مسئول عالی‌رتبه در جمهوری اسلامی ایران باید کامل باشد و نباید این مسئله را فراموش کرد که عشق و اراده ملت ایران به مقام معظم رهبری به چه میزان بالاست.

علاءالدین بروجردی نماینده بروجرد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به اهمیت انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: آمریکا،‌انگلیس و دشمنان انقلاب اسلامی طراحی گسترده‌ای را در انتخابات ۸۸ انجام داده‌ و موفقیت عظیم ملت بزرگ ایران و حضور ۸۵ درصدی در پای صندوق‌های رای را که عملا یک رکورد شکنی در سطح جهانی بود را به کام ملت تلخ کردند.
 
وی با بیان این مطلب که نباید اجازه دهیم به هیچ وجه این شیطنت و توطئه تکرار شود، ادامه داد: از این منظر همه مسئولین ذیربط موظفند که مانع تکرار چنین توطئه‌ای شوند.
 
بروجردی در بیان نکته دوم پر اهمیت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ تصریح کرد: آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی به اشتباه تصور می‌کنند که اگر به مردم فشار وارد کرده و تحریم‌ها را افزایش دهند ملت ایران نسبت به نظام دلسرد شده و پای صندوق‌های رای حاضر نمی‌شوند.
 
وی ادامه داد: مردم در ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب پاسخ دندان‌شکنی را به غربی‌ها دادند و من مطمئن هستم این پاسخ ملت ایران که از هوشمندی بسیار بالای سیاسی برخوردار است در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تکرار خواهد شد.
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این مطلب که انتخاب رئیس‌جمهور آینده باید براساس معیارهای حساس و مهم باشد، گفت: ولایت پذیری رئیس‌جمهور به عنوان شخص دوم کشور و مسئول عالی رتبه در جمهوری اسلامی ایران باید کامل باشد همین‌طور باید نشان دهنده اراده و منعکس کننده خواست همه ملت بوده و نباید این مسئله را فراموش کرد که عشق و اراده ملت ایران به مقام معظم رهبری به چه میزان بالاست.
 
نماینده بروجرد در پایان با اشاره به این مسئله که در حال حاضر با جنگ اقتصادی مواجه هستیم اظهار داشت: طبیعی است که توجه به معیشت مردم باید جزو برنامه‌های شاخص رئیس جمهور آینده باشد تا بتوانیم در این جنگ همانند دوران دفاع مقدس پیروز باشیم.

انتهای پیام//


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.