یادواره‌های شهدا عملیات بزرگ فرهنگی علیه تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب است

۲۹م دیماه ،

مدیر‌کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: یادواره‌های شهدا امروز به عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی علیه تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی سبب ترویج، تداوم و پایداری آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نسل جوان شده است.

علی‌اکبر فدایی در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران با اشاره به حماسه ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: پس از جنگ تحمیلی زمانی که فرمانده وقت سپاه از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اجازه به‌کارگیری امکانات مهندسی سپاه را برای تعمیر و مرمت بقاع متبرکه خواست ایشان تدبیری اندیشیدند که راز جاودانگی و ماندگاری ارزش‌های دفاع مقدس شد، ایشان فرمودند به امامزاده‌های خود در دفاع مقدس برسیم و این تعبیر زیبای ایشان سبب عزم در جمع‌آوری خاطرات و آثار شهدا و برپایی یادواره شهدا در سطح کشور شد.
 
وی افزود: یادواره‌های شهدا امروز به عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی علیه تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی سبب ترویج، تداوم و پایداری آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نسل جوان شده است.  
 
مدیر‌کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران تصریح کرد: امروز یادواره شهدا در سراسر کشور، حتی دور‌افتاده‌ترین نقاط نیز به بهترین نحو ممکن برپا شده و بیشترین استقبال‌ها از آن صورت می‌گیرد که بیانگر شکست توطئه‌های فرهنگی دشمنان انقلاب است.  
 
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر بهره‌مندی هر چه بیشتر از گنجینه دفاع مقدس خاطر‌نشان کرد: برپایی یادواره شهدا می‌تواند بهترین راه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل‌های بعد بوده و حضور گسترده جوانان و نوجوانان در این محافل گواهی بر انتقال صحیح این ارزش‌ها به نسل جوان کشور است.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.