یک ماه با رادیو تلاوت، هدیه قرانی رسانه ملی درماه مبارک رمضان

سه شنبه ۲۷ تیر – ۰۴:۲۹:۱۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- محمدحسین محمدزاده اعلام کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان رادیو تلاوت  آغاز به کار می کند.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، محمدحسین  محمدزاده مدیر رادیو قرآن  ضمن اعلام این خبر گفت: رادیو تلاوت  هدیه رسانه ملی به مشتاقان کلام وحی است که درماه مبارک رمضان  به طور۲۴ساعته  آغاز به کار می کند.
وی افزود: رادیو تلاوت”  کانال دوم شبکه رادیویی قرآن است که به صورت تخصصی مبادرت به پخش تلاوت خواهد کرد.
مدیر رادیو قرآن گفت: این رادیو که هدیه  رسانه ملی به مشتاقان قرآنی است، با هدف اشاعه فرهنگ قرآن خوانی و تشویق و ترغیب علاقه مندان به قرائت قرآن، از روز اول ماه مبارک رمضان ۹۱ آغاز بکار خواهد کرد و تا انتهای این ماه میهمان خانه ها و دلهای رمضانیان خواهد بود.
محمدزاده با بیان اینکه تلاوتهای قاریان ایرانی و دیگر کشورهای جهان اسلام بصورت ترتیل، تحقیق و مجلسی به همراه ارائه محتوایی در خصوص شأن نزول آیات و سوره ها  در رادیو تلاوت پخش می شود گفت: معرفی قاریان با اعلام زمان و مکان اجرای تلاوت های پخش شده، تشکیل دهنده بخشهای اصلی برنامه های رادیو تلاوت است.
وی افزود: پخش تلاوت های متنوع، جذاب و شنیدنی از قاریان ممتاز و بین المللی ایران و جهان اسلام از دیگر بخشهای این رادیو است.
با توجه به توصیه ها و آیات و روایات متعددی که در زمینه تلاوت یا گوش فرادادن به قرائت قرآن کریم شده است، “رادیو تلاوت” فرصت مناسبی برای برنامه ریزی و تنظیم وقت مخاطبان به منظور ختم قرآن کریم در ماه مبارک رمضان است.
محمدزاده تصریح کرد:  رادیو تلاوت از آغاز ماه مبارک رمضان با پخش  بهترین و زیباترین تلاوت های قاریان برجسته ایران و جهان اسلام مهمان خانه  علاقمندان و روزه داران است.
شایان ذکر است  علاقمندان در استان تهران می توانند  شنونده  این رادیو بر روی موج  اف ام ردیف ۱۰۱٫۵ مگاهرتز باشند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۷۱۶۲۹۱۸۶۴۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.