پاسخ بنیاد شهیدبه مشکل خوانندگان : جانبازان شاغل درادارات دولتی باید تمام خدمات درمانیشان را از ادارتشان بگیرند

یکی از خوانندگان خبر آنلاین با نام اقائی نوشته بود:«مایحتاج مورد نیاز ما جانباز و معلولین (پرتز) موجود نیست و با کمبود پنجه و دیگر نیازمندیها روبرو هستیم تکلیف چیست به کی باید گفت و کی شنونده ما می باشد »
خانم اصغری کارشناس تجهیزات پزشکی اداره کل درمان بنیاد شهید و امورایثارگران با رد عدم وجود پرتز در بازار درباره راه حل مشکل این جانباز گفت:« طبق مصوبه مجلس هرجانباز شاغلی باید تمام هزینه های وتجهیزات درمانی اش را ازادارات دولتی و مراکز دولتی که در آنها خدمت می کند دریافت کند. اما سال گذشته اداره کل درمان بنیاد عنوان داشت ازآنجایی که تهیه پرتز برای جانبازان بسیار هزینه براست. این بخش ازهزینه های درمانی را بنیاد شهید تقبل می کند. اما درسال جاری دوباره این بخش از درمان جانبازان طبق قانون و مصوبه مجلس به ادارات دولتی محل خدمت جانبازان محول شده است.»
او در باره وضعیت پرتز نیز گفت:« معمولاً پرتز در بازار وچود دارد اما در مواردی برخی از دوستان در پی مارک های معروف آن هستند ولی چون مارک ها و قطعات کره ای در بازار وجود دارد تمایلی به استفاده از آن ندارند. این دوستان می توانند برای تهیه پرتز به مرکز پرتز در خیابان بنی هاشم و یا هلال احمر مراجعه کنند و پیش فاکتور تهیه کرده و به اداراتشان ارائه دهند.»
اصغری در ادامه به وضعیت کارمندان شاغل دربخش های خصوصی نیز گفت:« شاغلین دربخش های خصوصی به دلیل داشتن ارتباط حقوقی با بنیاد شهید و امور ایثارگران. این بخش ازهزینه هایشان توسط بنیاد تامین می شود.»
۴۵۲۳۵

 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مسلم:

    اصلا درست نیست که درمان جانبازان به ادارات منتقل شود چون ادارات درک وفهم بیماری جانباز ندارند وازروی حسادت سعی در اذیت وازار هستند در جای که بنیاد شهید افرادی متخصص جانبازان وگاها از خانواده ایثارگران هستند ادارات این تخصص وتعهد راندارند لطفا مسئولین خوب فکر کنند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.