پوستر نمایش ˝مرکب خوانی ارکستر مردگان˝ رونمایی شد

۳۱فروردین۱۳،

در آستانه آغاز اجرای عمومی

پوستر نمایش ˝مرکب خوانی ارکستر مردگان˝ در آستانه آغاز اجرای عمومی رونمایی شد.

به گزارش هنرآنلاین، در آخرین شب تمرین های نهایی نمایش “مرکب خوانی ارکستر مردگان” و اجرای جنرال این نمایش از پوستر و مواد تبلیغی آن در مراسمی صمیمی و ساده رونمایی شد. در این مراسم، تعدادی از تراکت ها، بروشور و پوستر اصلی نمایش که طراحی و اجرای ان را امیر رجبی بر عهده داشته در حضور گروه اجرایی رونمایی شدند.

” مرکب خوانی ارکستر مردگان” تازه ترین همکاری مشترک محمودرضا رحیمی (کارگردان) و حمیدرضا نعیمی (نویسنده نمایش) بوده و شامل پنج اپیزود به اسامی : سوگ چامه ی ایرج (نسخه ای برای گوسانی ) که روایت فریدون و پسرانش بر اساس شاهنامه ی فردوسی است به همراه مجلس وزیرکشی (مکاشفه در چگونگی بر دار شدن امیر حسنک وزیر) ، تیغ ماهی (روایت یکی از وزرای قجر و پسرش) ، آوار پریشانی(روایت شاعری به همراه همسرش در محضر برای طلاق) و اپیزود نزاع (روایت واگویه های انسانها هنگام ماهیگیری) است که هریک به شیوه ای خاص با داستان دیگر ارتباط پیدا می کند.

بر پایه این گزارش” مرکب خوانی ارکستر مردگان” همه روزه ساعت ۳۰/۱۹ در تالار قشقایی تئاتر شهر به مدت ۷۵ دقیقه به روی صحنه می رود. این نمایش را گروه تئاتر نیوشا تولید کرده و شماره تلفن ۰۹۳۳۷۳۸۸۵۷۶ نیز برای رزرو بلیط این نمایش اختصاص یافته است.

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.