چتر پوشش خود را گشوده‌ایم؛ ایستادگی را جبهه‌ای فراگیر می‌کنیم

اردیبهشت ۱۴۰۳

حجت‌الاسلام حبیبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دبیرکل جبهه ایستادگی گفت: جبهه چتر پوشش خود را برای گسترش و توسعه باز کرده است.

“حجت‌الاسلام‌والمسلمین یدالله حبیبی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه اخیر حزب متبوعش، اظهار داشت: جلسه جبهه ایستادگی براساس تقویم جلسات شورای عالی برگزار شد.   
 
وی با بیان اینکه فضای بعد از انتخابات فرصتی در اختیار جبهه قرار داد تا شرایط خاص خود را ارزیابی کند، ادامه داد: این جبهه ضمن تاکید بر گفتمان قبلی مبنی بر تاکید بر اعتدال و پرهیز از افراط و تفریط، ایستادگی بر اصول و ارزش‌ها با توجه به شرایط موجود کشور، فعالیت تازه جبهه را تنظیم خواهد کرد؛ این مهم مستلزم بازتعویضی به روش‌ها و استراتژی جبهه ایستادگی است.  

حجت‌الاسلام حبیبی با اعلام اینکه در جهت تقویت و توسعه جبهه از احزاب و گروه‌ها و شخصیت‌های مختلف دعوت خواهیم کرد، بیان داشت: هدف جبهه ایستادگی این است که اشخاص و گروه‌های تازهی به عنوان همگرا در راستای اهداف جبهه تشکیل شود.   
 
وی با اعلام اینکه جبهه ایستادگی مرام‌نامه‌ تازهی تدوین خواهد کرد، افزود: جبهه بنا را بر این همچون قبل در عرصه سیاسی فعال شده و گفتمان تازه خود را ارائه دهد، همچنین ایستادگی چتر پوشش خود را گسترش داده و احزاب را برای تشکیل جبهه‌ای فراگیر آماده خواهد کرد.   
 
دبیر کل جبهه ایستادگی با بیان اینکه جبهه فراگیر آتی جبهه فراگیر اصولگرایی نیست، خاطرنشان کرد: فعالیت گروه‌ها و احزاب در جهت توسعه و گسترش جبهه است و هر زمان گفتمان تازه آن تدوین شود برای ارائه آن کنفرانس مطبوعاتی برگزار می‌شود.  

گفتنی است پیش از این”ابوالقاسم رئوفیان” سخنگوی جبهه ایستادگی و “حسین کنعانی‌مقدم” از اعضای شورای مرکزی جبهه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از نقشه راه و ارائه آن در کنفرانس مطبوعاتی آینده خبر داده بودند.(اینجا)
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.