کرسی‌‌های آزاداندیشی توان تحلیل دانشجویان را بارور می‌کند

۸فروردین ۱۳،

مسئول بسیج دانشگاه علامه طباطبایی گفت: به منظور بالا بردن قوه تحلیل دانشجویان از کارشناسان دعوت کردیم تا با حضور در دانشگاه و شرکت در کرسی‌های نظریه‌پردازی با دانشجویان تبادل نظر کرده و دانشجویان نیز نظرات خود را در مورد مسائل گوناگون با آنان در میان گذاشتند.

مصطفی ملایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ در ارزیابی فعالیت‌های بسیج دانشگاه علامه طباطبایی در سال ۹۱، گفت: کرسی‌های نظریه‌پردازی از جمله برنامه‌های خوبی بود که برگزار شد و با استقبال جمع کثیری از دانشجویان روبه‌رو شد.
 
مسئول بسیج دانشگاه علامه طباطبایی بیان داشت: به منظور بالا بردن قوه تحلیل دانشجویان از کارشناسان دعوت کردیم تا با حضور در دانشگاه و شرکت در کرسی‌های نظریه‌پردازی با دانشجویان تبادل نظر کرده و دانشجویان نیز نظرات خود را در مورد مسائل گوناگون با آنان در میان گذاشتند.
 
وی افزود: از جمله برنامه‌های علمی‌ و فرهنگی بسیج می‌توان به ساخت فیلم‌های مستند و اکران آن در سطح دانشگاه‌های مطرح اشاره کرد.

ملایی با اشاره به جزییات فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در اردوهای راهیان نور شاهد استقبال ۴۰ درصدی دانشجویان بودیم که بیش از ۴۵۰ دانشجو امسال به مناطق عملیاتی سفر کردند.
 
“ملایی” در خاتمه با اشاره به شعار مقام معظم رهبری تحت عنوان “تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی” خاطر نشان کرد: در زمینه‌های اقتصادی در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی بحث‌ها و نشست‌های کارشناسانه‌ای را ارائه کردیم تا در تحلیل وضعیت اقتصادی کشور مفید فایده قرار گیریم و بتوانیم بحران‌ها را به خوبی پشت سر گذاریم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.