کروش:‌به بازیکنانم تبریک می گویم اما هنوز به جایی نرسیده ایم/ درس خوبی مقابل کره گرفتیم/تماشاگران مقابل ازبکستان هم حمایت مان کنند

کارلوس کروش سر از پا نمی شناخت.او حرف هایش را پس از شکست دادن کره جنوبی این طور آغاز کرد و گفت:«یک تبریک بزرگ باید به بازیکنانم بگویم.اما این نباید برای آنها کافی باشد.ما فقط سه امتیاز بازی را گرفته ایم و از حالا باید به بازی مقابل ازبکستان فکر کنیم.»
کروش که در کنفرانس خبری اش حرف می زد این را گفت و ادامه داد:«فکر می کنم بازیکنان ایران با شهامت توانستند این سه امتیاز را بگیرند.آنها خیلی هوشمندانه کار کردند.این برد را به همه آنها و همه هوادارانی که نود دقیقه از ما حمایت کردند تبریک می گویم. دوست دارم آنها برای بازی مقابل ازبکستان هم ما را تنها نگذارند و به ورزشگاه بیایند.پیروزی مقابل کره درس خوبی برای ما بود.اینکه هر گاه متحد باشیم موفق می شویم.برای رسیدن به جام جهانی پستی و بلندی زیادی پیش رو داریم. بعضی وقت‌ها پیروز می‌شویم و بعضی وقت‌ها شکست می‌خوریم اما مهم این است که در هنگام شکست‌ها هم از حمایت همه برخوردار باشیم. هیچ شکی نیست که امروز حمایت تماشاگران به پیروزی ما خیلی کمک کرد.»
کروش که به عملکرد تیم داوری در این بازی اعتراض زیادی می کرد و توسط داور سنگاپوری از کنار زمین اخراج شد در این مورد هم حرف می زند و می گوید:«از بین سه تیمی که امشب در زمین حاضر بودند یعنی تیم‌های ایران و کره جنوبی و تیم داوری بدون شک ضعیف‌ترین عملکرد متعلق به تیم داوری بود. یک سری اتفاقات از دید داور سنگاپوری پنهان ماند، البته ما انتظاری از داوران نداریم بلکه از تیم خودمان انتظار داریم که عملکرد خوبی در زمین داشته باشند.مهم است که بدانیم با این پیروزی هنوز به جایی نرسیده‌ایم و فقط سه امتیاز گرفته‌ایم. کارمان از فردا دوباره شروع می‌شود و پس از استراحتی کوتاه سعی می‌کنیم که برای بازی با ازبکستان آماده شویم. بازیکنان ما فقط یک هدف دارند و آن این است که با افتخار پیراهن تیم ملی‌شان را بپوشند و برای رسیدن به جام جهانی کوشش کنند. آن‌ها در این راه می‌خواهند بهترین عملکرد را داشته باشند.»
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.