کریمیان: نگرانی‌ام رفتن بازیکنان بود

۱۶خردادماه،

مهدی کریمیان در مورد تمدید قراردادش با تراکتورسازی گفت: قرارداد یک ساله ای را با تراکتورسازی منعقد کردم و فصل آینده در این تیم بازی خواهم کرد.

به نقل از فارس، وی در خصوص پیشنهاد باشگاه استقلال عنوان کرد: اگر به خاطر داشته باشید هیچ وقت در نقل و انتقالات نگفتم از چه تیم هایی پیشنهاد دارم چون اهل بازار گرمی نیستم. به جز سپاهان از اکثر باشگاه ها پیشنهاد داشتم ولی بحثی را مطرح نکردم و همان زمان هم گفتم که اولویت اول تا سوم من تراکتورسازی است. البته مردم خوب تبریز هم مزید بر سبب شدند که در تراکتورسازی بمانم.

وی افزود: از مسئولان باشگاه تراکورسازی بپرسید که قراردادم با پارسال هیچ فرقی نداشت و بحثم این بود که چون روز عید است و روز فرخنده ای محسوب می شود این کار را انجام دهم. البته یک نگرانی داشتم که تراکتورسازی چگونه بسته می شود و ناراحت بودم که تعدادی از بازیکنان سرشناس و ستاره های تیم از جمع ما جدا می شوند.

کریمیان در ادامه تاکید کرد: با جلالی و مسئولان تراکتورسازی صحبت کردم و به آنها گفتم که سال قبل با دست خالی نایب قهرمان شدیم و امسال مردم از ما قهرمانی می خواهند. آنها به من گفتند که اگر قراردادم را تمدید کنم با چند نفر دیگر مذاکره می کنند که جایگزین نفراتی که رفتند باشند. به همین خاطر بحث مالی نداشتم و فقط دوست داشتم در تراکتورسازی باشم که مدعی باشد.

هافبک تراکتورسازی در خصوص پیشنهاد استقلال و ضمن عذرخواهی از باشگاه هایی که با آنها مذاکره کرد، گفت: از همه آنها ممنون هستم و از اینکه نتوانستم امسال در خدمتشان باشم معذرت می خواهم.

وی در خصوص جدایی سید صالحی و دهنوی نیز به فارس گفت: اتفاقا یکی از مباحث من با مدیران تراکتورسازی همین بود. آنها به من گفتند تو قراردادت را تمدید کن مطمئن باش خبرهای خوبی برای جذب بازیکن داری. آنها چند گزینه بزرگ مدنظر دارند که در روزهای آتی آنها را اعلام خواهند کرد.

کریمیان در پایان در خصوص اینکه وضعیت تراکتورسازی برای فصل بعدی چه می شود، عنوان کرد: سال قبل به خاطر اینکه به بازیکنان خیلی فشار سنگینی وارد شده بود در یکی دو بازی امتیازها را از دست دادیم که همین مسئله باشد قهرمانی را از دست بدهیم. حالا هم می خواهیم بعد از دو عنوان نایب قهرمانی خوب نتیجه بگیریم اما بدون شک کار تراکتورسازی سخت تر از سال قبل است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.