کنسرت هادی منتظری در عمان برگزار می‌شود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

هادی منتظری به همراه بامداد فلاحتی اواسط بهمن ماه سال جاری در عمان به صحنه می‌رود.

هادی منتظری، آهنگساز و نوازنده کمانچه در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که این برنامه ۱۸ بهمن ماه سال جاری در عمان برگزار می‌شود.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: این کنسرت شامل دو بخش است که بخشی از این کنسرت به گروه‌نوازی و تک‌نوازی اختصاص دارد، همچنین دو قطعه از ساخته‌های من برای مخاطبان اجرا می‌شود.

منتظری دربارهٔ اعضا و نوازندگان این گروه تاکید کرد: در این کنسرت بامداد فلاحتی، پدرام درخشانی، سیاوش اسماعیلی و…. از اعضا و نوازندگان گروه می باشند، همچنین من به عنوان آهنگساز و نوازنده کمانچه با این گروه همکاری می‌کنم.

این آهنگساز در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین در حال تمرین برای برگزاری کنسرت در تهران هستیم که قرار است به همراه حسین علیشاپور به صحنه رویم که به زودی خبرها دقیق آن انعکاس می‌یابد.

گفتنی است، هادی منتظری در سال ۱۳۳۴ در کرمانشاه متولد شد و به واسطه علاقه‌ای که به موسیقی داشت از همان اوایل کودکی هر جا که صدایی یا نوایی از موسیقی سنتی ایران به گوشش می‌رسید بی‌اختیار بدان سو کشیده می‌شد و تا پایان آن به نوا گوش می‌سپرد تا اینکه خودش عاقبت ساز را به دست گرفت و نزد نوازنده چیره دستی به نام محمود مرآتی آغاز به فراگیری موسیقی کرد.

منتظری پس از دریافت دیپلم به دانشکده هنرهای زیبا می‌رود و در رشته موسیقی سنتی ایران به طور علمی و عملی مشغول تحصیل می‌گردد و از وجود اساتید بزرگی چون نورعلی‌خان برومند، جواد معروفی، دکتر برکشلی، دکتر مسعودیه، احمد پژمان، علی تجویدی، دکتر داریوش صفوت، محمدرضا لطفی، علی اصغر بهاری و محمدرضا شجریان بهره‌ها می گیرد و پایه‌ی موسیقی خود را بواسطه‌ی این بزرگان محکم می‌کند.

او در مرکز حفظ و اشاعه موسیقی مشغول تدریس و کارمند رسمی مرکز سرود است و با صدا و سیما به عنوان نوازنده و آهنگساز همکاری دارد. منتظری برای شناساندن موسیقی سنتی ایران همراه با گروه خود مسافرت‌هایی به کشورهای مختلف کردده است. او جزو نوازنده‌هایی است که امید موسیقی سنتی ایران در آینده است.

 

پایان پیام/۴۶

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. فرزانه:

    هادی منتظری جزو اسطوره های تکرار نشدنی تاریخ موسیقی ایران است

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.