گشایش دو طرح مهم شاپرک در سال آینده, بهره‌برداری از سیستم پرداخت از طریق تلفن همراه

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرعامل شاپرک با اشاره به افتتاح دو طرح مهم شاپرک در سال آینده، گفت: یکی از برنامه‌های ما بهره‌برداری از سیستم پرداخت از طریق تلفن همراه(mobile payment) تا اواخر بهار سال آینده است

خبراقتصادی:سامان قطبی ، در مورد برنامه‌ها و طرح‌های تازه شاپرک برای سال آینده، به فارس اظهارداشت: تا اواخر بهار سال آینده سیستم پرداخت از طریق تلفن همراه (mobile payment) راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: البته برنامه ارائه شده به بانک مرکزی در ابتدا مورد اشکال بانک مرکزی قرار گرفت که با اصلاحات مدنظر،‌ تا یکی دو روز آینده مجددا به بانک مرکزی ارائه خواهد شد.

مدیرعامل شاپرک با بیان اینکه با نهایی شدن چارچوب‌ها، امیدواریم تا اواخر بهار این طرح به بهره‌برداری برسد، در مورد ویژگی‌های کلی آن گفت: با راه‌اندازی این خدمات، با ایمنی و آسود‌گی خاطر بیشتر می‌تواند از خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق گوشی تلفن همراه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تمام زوایای طرح به خوبی دیده شده است، افزود: نظار کارمزد و روش اجرا به طور کامل طراحی شده است.

به گفته وی محصول دیگری هم در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید که به سبب اینکه هنوز نهایی نشده است، جزئیات آن در آینده اعلام خواهد شد.

قطبی اظهارداشت: با راه‌اندازی این سیستم پرونده انتقال پول از طریق درگاه‌های خرید و فروش به شاپرک بسته و همه سیستم یکپارچه می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سیستم پرداخت از طریق تلفن همراه از زیرمجموعه‌های طرح کیف پول الکترونیکی (سپاس) است، گفت: قسمتی از (mobile payment) به سپاس مربوط می‌شود اما طرح ما مربوط به برای داد و ستدی است که نیاز به رجوع به بانک است.

مدیرعامل شاپرک افزود: به عنوان مثال فردی می‌خواهد از کیف پول الکترونیکی استفاده کرده و خرید و فروش انجام دهد،‌می‌تواند این کار را از طریق شاپرک انجام دهد


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.