گل‌محمدی: ۳ امتیاز را راحت از دست دادیم/ درگیری‌های پایان بازی زیبنده نبود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید درگیری‌های بعد از بازی تیمش برابر سپاهان، ادامه اتفاقات قبل از مسابقه در هتل بود.

به گزارش ممتازنیوز، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر سپاهان، در نشست خبری اظهار کرد: بازی خوبی انجام  دادیم و مستحق گرفتن سه امتیاز بودیم. فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم اما بعد از گل از فرصت‌هایی که به دست آوردیم راحت گذشتیم و فکر می‌کنم باید تصمیمات بهتری در حمله می‌گرفتیم. نزدن گل دوم از سوی ما، دلیل مساوی شدن بازی بود.

وی افزود: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که با شرایط سخت در آسیا و بعد شرایط قرنطینه خیلی خوب تمرکز داشتند و با انگیزه ظاهر شدند. به تک تک بازیکنان خدا قوت می‌گویم. می‌توانستیم با اختلاف گل برنده باشیم اما این اتفاق رخ نداد. در هر صورت فوتبال همین است. در ۱۰ دقیقه آخر داور هم تحت تاثیر قرار گرفت. هم در نیمه اول می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد و هم خیلی از خطاهایی که برای حریف راحت گرفت اما برای ما  نگرفت، جای سوال دارد. در هر صورت به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. در مجموع بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم. ما راحت سه  امتیاز را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هم‌چنین گفت: امروز دو سه بازیکن مصدوم دادیم و هیچ وقت به بازیکنانم نمی‌گویم که وقت تلف کنند. هیچ موردی نمی‌توانید درباره اتلاف وقت در تیم ما پیدا کنید.

او درباره درگیری بازیکنان دو تیم پس از پایان بازی هم گفت: اتفاقات قبل از بازی در هتل و مسیری که آمدیم، تاثیر داشت. بازیکنان هم انسان هستند و تحت تاثیر این اتفاقات تلخ قرار می‌گیرند. اتفاقات بعد از بازی، ادامه اتفاقات قبل از بازی در هتل و مسیر بود اما  می‌دانم که همه بازیکنان ما با بازیکنان حریف رفیق هستند. هیجان بازی زیاد بود و این اتفاق طبیعی بود اما در هر صورت زیبنده هر دو تیم نبود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.