۱۰ هزار مددجوی سازمان بهزیستی به مشهد مقدس اعزام می شوند

حجت الاسلام و المسلمین ‘علی پهلوان’ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاراجتماعی ایرنا افزود: اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی با اجرای طرح ‘مهر هشتم، زیارت امام رضا(ع)’ در کشور ادامه دارد.

وی گفت: جامعه هدف زیر پوشش سازمان بهزیستی بسیار گسترده است و در فاز نخست، قرار است ۱۰ هزار مددجو تا ۳۰ تیرماه امسال به مشهد مقدس اعزام شوند.

وی بر نقش سفرهای معنوی و زیارتی در کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد و افزود: نحوه اعزام مددجویان از ۳۱ استان کشور با توجه به اینکه در گروه توانبخشی یا اجتماعی قرار دارند و نیز میزان موفقیت و نخبگی افراد زیر پوشش سازمان بهزیستی انجام خواهد شد.

به گفته وی، مددجودیانی که کارت سازمان بهزیستی را دارند، از دو حوزه اجتماعی و توانبخشی در قالب کاروان و به طور رایگان به مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی تاکید کرد: سازمان بهزیستی تلاش می کند تا با فراهم کردن سفری ایده آل و امکانات رفاهی مطلوب، سفری ماندگار را در ذهن مددجویان به یادگار بگذارد.

وی اضافه کرد: خانواده های مددجویان نیز با توجه به شرایط جسمی و فیزیکی این افراد، آنان را در این سفرهای زیارتی همراهی خواهند کرد.

پهلوان همچنین از اعزام پنج هزار نفر از مددجویان زیر پوشش سازمان بهزیستی کشور در سال گذشته به کربلای معلی خبر داد و گفت: امسال نیز قرار است تعدادی از مددجویان با هماهنگی های صورت گرفته به کربلای معلی سفر کنند.

اجتمام**۹۱۳۴ **۱۵۷۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۳۵۵۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. سینا ترکمانی:

    منو ببرید مشهد مقدس

  2. مهدی مرزبان:

    مشهد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.