۳۵ سال از انقلاب اسلامی گذشت اما جهت آن منحرف نشد/ملت ایران همواره در صف اول عدالت‌خواهان جهانی ایستاده‌اند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه در ۲۲ بهمن امسال مردم با حضور خود پاسخ محکمی به یاوه گویی‌های غرب خواهند داد، گفت: مردم با حضور حداکثری اعلام خواهند کرد که همچنان در صف اول مردم دنیا جهت تحقق آرمان‌های عدالت خواهانه انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

“محمدنبی حبیبی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طی ۳۵ سال گذشته، اظهار داشت: دستیابی به این اهداف زمان طولانی نیاز دارد که برای یک انقلاب ۳۵ ساله مدت زمان بسیار کوتاهی است.

وی ادامه داد: آنچه که به آن یقین دارم منحرف نشدن جهت و اهداف انقلاب اسلامی است، چراکه در مسیر رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی با عنایات الهی و همت رهبری معظم انقلاب اسلامی، پیش نیامده است.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه با توجه به اهداف بلند انقلاب اسلامی فاصله ما برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب کم نیست، اضافه کرد: در طی مسیر انقلاب ممکن است بعضی قوا یا همه آن‌ها می‌توانستند، گام‌های موثرتر و بهتری بردارند، اما یقین دارم که جهت انقلاب همچنان به عنوان اصل مورد نظر تاکنون حفظ شده است.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری پیام ۲۲ بهمن امسال را حضور عزتمند مردم دانست و اظهار داشت: در تمام سال‌هایی که از عمر انقلاب گذشته حضور همراه با مقاومت مردم در تحقق آرمان‌های اسلامی کم نشده است.
 
حبیبی افزود: درست است که مردم از بعضی دستگاه‌های اجرایی (سه قوه) گله‌مندی‌هایی داشته‌اند، اما در ۲۲ بهمن موضوع کیان انقلاب اسلامی مدنظر است و در این صورت مردم با حضور حداکثری اعلام خواهند کرد که همچنان در صف اول مردم دنیا جهت تحقق آرمان‌های عدالت خواهانه انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان با اشاره به اظهارات اخیر “وندی شرمن” (معاون وزیر امورخارجه آمریکا) پیرامون فعالیت‌های هسته‌ای ایران، خاطرنشان کرد: در ۲۲ بهمن امسال مردم با حضور خود پاسخ محکمی به یاوه گویی‌های برخی سران غرب به ویژه دولتمردان آمریکایی خواهند داد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.