دستور پخت فیله مرغ سوخاری به سبک رستورانها

فیله مرغ سوخاری یکی از غذاهای خوشمزه و مقوی است که می توانید به سادگی آن را در منزل برای خانواده ی خود درست کنید.آماده سازی این غذا حدود نیم ساعت وقت نیاز دارد.

 

دستور پخت فیله مرغ سوخاری به سبک رستورانها

 

شما برای درست کردن این غذا برای ۴ نفر به ۴۵۰ گرم فیله مرغ ، یک پیمانه آرد ؛ یک پیمانه خرده نان خشک شده ، ۲ قاشق سوپ‌خوری ادویه جات و سبزیجات معطر، ۲ عدد تخم مرغ ، ½ قاشق چای‌خوری سس واسابی ، پنیر پارمزان به مقدار دلخواه ، روغن و نمک و ادویه جات نیاز دارید.

برای پختن این غذا اول باید راد و خرده نان ، نمک و سس واسابی و ادویه جات را با سبزیجات معطر و یک قاشق غذا خوری اب مخلوط کنید و  فیله‌های مرغ را در مخلوط بیندازید و روغن را داخل تابه داغ کرده و فیله ها را غلطان در روغن داغ سرخ کنید.

البته در نظر داشته باشید که روش پخت ژاپنی این غذا, فرآیند سرخ کردن را برایتان بسیار آسان می‌کند چرا که نیازی به زمان زیادی ندارد. کافی است تکه‌های فیله مرغ را با خرده نان یا پودر سوخاری پوشانده و به سرعت در روغن داغ سرخ کنید.ادویه جات و سبزیجات معطر را می توانید از ترکیب  کمی جعفری خردشده,پیازچه خردشده, سیر رنده شده, فلفل قرمز و فلفل سیاه و نمک دریا درست کنید.

این ترکیب را می توانید با سس مایونز و کمی ماست مخلوط کرده و در زمان سرو غذا همراه آن نوش جان کرد.در این دستور از خرده نان و آرد همراه با سبزیجات معطر و ادویه جات دلخواه برای کاور کردن فیله ها استفاده شده, می توانید از پودر سوخاری آماده بجای این ترکیب استفاده کنید.

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. ناشناس:

    دستور پخت مامل نیست

  2. eiman:

    خوب بود ولی من توجیح نشدم باز هم متشکرم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.