دیدار متکی با مردم، مسئولان و دانشجویان استان سمنان

۱۹فروردین۱۳،

منوچهر متکی در اولین روز از سفر خود به استان سمنان با امام جمعه، اقشار مختلف مردم، نمایندگان احزاب و دانشجویان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، سفر استانی منوچهر متکی نامزد انتخابات ریاست جمهوری به استان سمنان از صبح امروز (۱۹ فروردین) با حضور در مجامع و محافل مختلف آغاز شد.

متکی در بدو ورود به شهرستان گرمسار با حضور در گلزار شهدای این شهرستان ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، با نثار گل و قرائت فاتحه یاد این عزیزان را گرامی داشت.

وی سپس در جمع پرشور مردم این شهرستان حاضر شد و طی سخنانی دربارهٔ مسائل و موضوعات مهم کشور به تبیین مسائل انتخابات پیش رو پرداخت.

متکی همچنین در جلسه‌ای به میزبانی جبهه پیشگامان خدمت (شاخه گرمسار) شرکت کرد و با سرشاخه‌ها و مسئولان ستادی این جبهه در گرمسار به گفتگو و ارزیابی شرایط پرداخت.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از برنامه‌های خود در شهرستان گرمسار پس از حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان و دیدار با وی، در جمع اقشار مختلف مردم که در مصلی این شهرستان گردآمده بودند، سخنرانی کرد.

براساس این گزارش مهندس ترابی نماینده ادوار گرمسار در مجلس شورای اسلامی، مسعود جورابلو دبیرکل جبهه پیشگامان خدمت و بعضی از چهره‌های شاخص سیاسی منطقه، منوچهر متکی را همراهی می‌کردند.

متکی در ادامه سفر استانی خود، بعداز ظهر امروز وارد شهرستان سمنان شد و پس از حضور در گلزار شهدای این شهرستان به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان برای سخنرانی در جمع دانشجویان به این دانشگاه رفت.

وی در نشست صمیمی خود با دانشجویان و اساتید دانشگاه سمنان ضمن تبیین ابعاد گوناگون “حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی”، وضعیت اقتصادی کشور و معیشت مردم را یکی از چالش‌های موجود خواند که نیازمند کنش حماسی مسئولان و مردم است.

قابل ذکر است، ازدحام دانشجویان در این نشست به قدری بود که بعضی دانشجویان مجبور شدند صحبت‌های متکی را ایستاده و از پشت درهای سالن همایش دنبال کنند.

عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان پس از ترک دانشگاه سمنان به دعوت جبهه پیروان خط امام و رهبری استان، با حضور در مسجد ولیعصر(عج) این شهر با گروه‌های مختلف مردمی و بعضی اعضای این جبهه در سمنان دیدار و گفت و گو کرد.

متکی همچنین امشب ۲ دیدار مردمی دیگر را نیز در شهرستان دامغان خواهد داشت و صبح فردا عازم دیگر شهرستان‌های استان از جمله شاهرود می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.